شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

مقایسه پمپ آب داب و پنتاکس

مقایسه پمپ آب داب و پنتاکس، پمپ‌های آب از جمله تجهیزات حیاتی در صنعت آب و فاضلاب و ساختمان‌ها هستند که برای انتقال و افزایش فشار آب استفاده می‌شوند. امروزه پمپ آب نقش مهمی در زندگی همه مردم دنیا دارد. و هر کدام از انواع و برندهای پمپ آب، کاربرد و عملکرد متفاوتی دارند.

در این مقاله به معرفی و مقایسه دو برند محبوب پمپ آب یعنی داب و پنتاکس میپردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.

خرید الکتروپمپ


در ادامه خواهید دید:

بهترین برندهای پمپ‌ آب

پمپ آب داب

انواع پمپ آب داب

ویژگی پمپ آب داب

کاربرد پمپ آب داب Dab

پمپ پنتاکس PENTAX

انواع پمپ پنتاکس Pentax

ویژگی پمپ آب پنتاکس

کاربرد پمپ پنتاکس

مقایسه بین پمپ آب داب و پنتاکس

پمپ داب و پنتاکس ساخت کدام کشور هستند

نتیجه گیری


پمپ به دستگاهی گفته می‌شود که انرﮊی مکانیکی را از یک منبع خارجی گرفته و به سیالی که از آن عبور می‌کند، انتقال دهد. در نتیجه، انرﮊی سیال پس از خروج از این دستگاه (پمپ) افزایش می‌یابد.

در طول سال‌ها، تکنولوژی پمپ‌های آب به طور چشمگیری پیشرفت کرده است و انواع مختلفی از پمپ‌ها در بازار موجود هستند. داب و پنتاکس از جمله برندهای معروف در زمینه تولید پمپ‌های آب هستند.

هدف اصلی این مقاله، مقایسه دو برند معروف پمپ آب یعنی داب و پنتاکس است. هر دوی این برندها در طول سال‌ها به عنوان رقابت‌های قوی و با کیفیت در بازار شناخته شده‌اند و در انتخاب پمپ آب برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله، به معرفی و بررسی ویژگی‌ها، عملکرد، کارایی، قابلیت‌ها و محدودیت‌های پمپ‌های آب داب و پنتاکس پرداخته می‌شود. همچنین، مقایسه این دو برند در جوانب مختلف از جمله قدرت، بازدهی، قابلیت نگهداری و سرویس، هزینه و سایر عوامل مهم صورت خواهد گرفت.

با مطالعه این مقاله، خوانندگان قادر خواهند بود تا با دقت و اطلاعات کامل‌تری درباره پمپ‌های آب داب و پنتاکس تصمیم‌گیری کنند و بر اساس نیازها و متغیرهای محیطی خود، پمپ مناسب را برای استفاده در پروژه‌های خود انتخاب کنند.


بهترین برندهای پمپ‌ آب

بهترین برندهای پمپ‌ آب

شرکت آبادیزل با توجه به بازار ایران بهترین پمپ های آب خانگی را تحت عنوان برند های مختلف موجود در بازار ایران در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است . در این بخش به معرفی برترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی می‌پردازیم. با آبا دیزل همراه باشید.

  • پمپ آب پنتاکس Pentax
  • پمپ آب سایر SAER
  • پمپ آب لوارا Lowara
  • پمپ آب ابارا Ebara
  • پمپ آب داب DAB
  • پمپ آب پدرولو Pedrollo
  • پمپ آب اسپرونی Speroni
  • پمپ آب گراندفوس GRANDFOS
  • پمپ آب لیو  LEO
  • و سایر برندها

حالا بعد از بررسی بهترین برندهای پمپ آب، در ادامه قصد داریم به سراغ مقایسه دو پمپ معروف داب و پنتاکس برویم و این دو پمپ را باهم مقایسه و مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید:

پمپ آب داب

پمپ آب داب

پمپ داب از محصولات شرکت ایتالیایی داب می باشد که حدود 40 سال در این زمینه فعالیت حرفه ای دارد. این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت گراندفوس می‌باشد. از ویژگی های برجسته محصولات شرکت داب عمر طولانی و کیفیت بالا و کم مصرف بودن و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. پمپ های شرکت داب در صنایع مختلفی مثل صنایع معدن، صنایع شیمیایی، کارخانه هایی غذایی، سیستم های تصفیه آب، استخرها و حتی در مصارف خانگی کاربرد دارند. تمامی محصولات شرکت پمپ داب ایتالیا دارای استاندارد اتحادیه اروپا CE می باشند.

انواع پمپ آب داب

انواع پمپ آب داب

پمپ های داب انواع گوناگونی دارند که اکثر انواع آن دارای سری‌ها و مدل‌هایی هستند. در این قسمت قصد داریم انواع پمپ های آب داب را مورد بررسی قرار دهیم که به صورت زیر است:

  1. پمپ آب خانگی داب
  2. پمپ سیرکولاتور داب
  3. پمپ سانتریفیوژ داب
  4. کفکش داب
  5. لجنکش داب
  6. پمپ طبقاتی داب
  7. پمپ شناور داب
  8. پمپ زمینی داب
  9. بوستر پمپ داب

کاربرد پمپ آب خانگی داب

کاربرد پمپ آب خانگی داب

پمپ های خانگی داب علاوه بر مصارف خانگی مصارف دیگری نیز دارند که عبارتند از:

  •  آبرسانی ویلا
  • آبیاری زمین های کوچک
  • استفاده در بوسترپمپ ها
  • آب نما و فواره ها
  • آبرسانی مجتمع های اداری و تجاری

بیشتر بخوانید: پمپ آب فلوتر دار بهتر است یا بدون فلوتر؟


ویژگی پمپ آب داب

پمپ های آب داب دارای ویژگی هایی هستند که برای تامین آب بدون افت فشار و نوسان و انجام آبرسانی از گزینه های کاربردی و مقرون به صرفه محسوب می شود. قدرت آبدهی بالا، قطعات و متعلقات باکیفیت، وزن مناسب، کارایی و بازده بالا، عملکرد کم صدا و بدون ارتعاش، طراحی استاندارد و کیفیت ساخت بالا و مدل های متنوع را می توان از برجسته ترین مشخصات پمپ داب و ویژگی های آن برشمرد.

اجزاء پمپ آب داب

اجزاء پمپ آب داب

پمپ های آب داب دارای اجزا مختلفی هستند و از آن ها تشکیل شده اند، که در ادامه این بخش به اجزاء پمپ آب داب می‌پردازیم:

  • الکتروموتور
  • بلبرینگ پمپ آب
  • محفظه آب بندی
  • پوسته پمپ
  • دیفیوزر
  • شفت
  • کاسه نمد
  • کلید اتوماتیک
  • مکانیکال سیل
  • پروانه پمپ آب
  • فلوتر

پمپ آب پنتاکس PENTAX

پمپ آب پنتاکس PENTAX

شرکت پمپ سازی پنتاکس ایتالیا دارای سابقه‌ای 20 ساله در زمینه فعالیت های تجاری در زمینه ساخت انواع پمپ آب صنعتی و خانگی می باشد، امروزه جایگاه ویژه ای در صنعت پمپ به دست آورده است. تمامی فعالیت ها در شرکت پنتاکس با هدف ایجاد ارزش در فرآیند های تولید و توزیع و در ادامه افزایش کارایی و کیفیت محصولات انجام می گردد.

شرکت پنتاکس pentax کاملاً بر اساس سیاست رضایت مشتری عمل می‌کند، یعنی با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی موجود محصولات موردنظر خود را با هدف جلب رضایت مشتریان به بازار عرضه می نماید و درزمینهٔ پمپ آب خانگی بسیار موفق بوده است.

دلیل اصلی کیفیت بالای محصولات پنتاکس Pentax، کنترل دائمی پمپ ها پس از تولید است که این امر به‌ تنهایی توانسته سبب اطمینان به محصولات پنتاکس Pentax شود.

کنترل کیفیت و عملکرد محصولات در شرکت پنتاکس Pentax از طریق حرفه ای ترین روش ها انجام می شود. اخذ گواهینامه استاندارد، کنترل خطوط تولید و کنترل در آزمایشگاه نمونه هایی از این روش ها هستند.

مجموعه این امور، در کنار هم قرار گرفتن آن ها و تشکیل یک سیستم تبدیل به ضمانتی برای بهترین بودن پمپ های شرکت پنتاکس Pentax شده است.

انواع پمپ پنتاکس PENTAX

انواع پمپ پنتاکس PENTAX

پمپ های پنتاکس انواع گوناگونی دارند. که هرکدام از آنها بستگی به نوع کاربرد آن باعث شده که انواع مختلفی از پمپ های پنتاکس ساخته شود.در ادامه به انواع پمپ آب پنتاکس می‌پردازیم.

پمپ شناور پنتاکس، پمپ های زیردریایی، پمپ آب خانگی ، پمپ کفکش و لجن کش پنتاکس ، پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز پنتاکس و ... که در بخش های مختلف صنعت مانند کشاورزی، مدنی، داخلی و ... قابل‌ استفاده می باشند.

  1. پمپ خانگی پنتاکس
  2. پمپ خودمکش پنتاکس
  3. پمپ سانتریفیوژ پنتاکس
  4. پمپ پنتاکس  (صنعتی ) سانتریفیوژ 
  5. پمپ کفکش پنتاکس
  6. لجن کش پنتاکس
  7. پمپ آب شناور پنتاکس

ویژگی پمپ آب پنتاکس

پمپ پنتاکس به دلیل داشتن قیمت و کیفیت عالی و همچنین ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش توسط کارخانه تولیدی توانسته در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان به خوبی شناخته شود. با توجه به فروش بالای محصولات این برند در ایران و جهان، خرید پمپ پنتاکس انتخاب مناسبی است.

پمپ پنتاکس

اجزاء پمپ پنتاکس

پمپ های آب پنتاکس دارای اجزا مختلفی هستند و از آن ها تشکیل شده اند، که در ادامه این بخش به اجزاء پمپ آب پنتاکس می‌پردازیم:

  • الکتروموتور
  • بلبرینگ پمپ آب
  • محفظه آب بندی
  • پوسته پمپ
  • دیفیوزر
  • شفت
  • کاسه نمد
  • کلید اتوماتیک
  • مکانیکال سیل
  • پروانه پمپ آب
  • فلوتر

کاربرد پمپ پنتاکس

از این پمپ‌ها اکثراً در تمام حوزه های صنعت و همچنین در مصارف خانگی مورد استفاده قرار گرفته می‌شود و همچنین پمپ‌های پنتاکس در چرخه صنعت نقش مهم و کاربردی را ایفا می‌کنند.

از پمپ آب پنتاکس برای انتقال آب از مخزن ذخیره آب و یا چاه به حمام ، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه استفاده می شود . همچنین از آن در آبیاری باغ ها با سیستم آبپاشی اتوماتیک به منظور تامین آبیاری باغ و چمنزار و دشت نیز استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های مهم پمپ های آب پنتاکس، تخلیه آب یا آب باران زیر ساختمان ها است.   

مقایسه بین پمپ آب داب و پنتاکس

مقایسه بین پمپ آب داب و پنتاکس

به علت وجود محدودیت ها و تحریم های موجود در داخل کشور پمپ های پنتاکس ایتالیایی امکان ورود به کشور و همچنین امکان وارد شدن به بازار را ندارند.این پمپ ها در داخل کشور ایران تهیه، تولید و توزیع می‌شوند و پمپ های پنتاکس موجود در سطح بازار، ساخت ایران است که به اصطلاح ایرانی هستند. ولی پمپ‌های آب داب همچنان از ایتالیا با سختی و مشکلات بسیار زیاد وارد کشور می‌شود و در سطح بازار قرار می‌گیرد. پمپ آب داب قیمت بسیار بالاتر و گزاف تری نسبت به پمپ های پنتاکس ایرانی دارند.

پمپ پنتاکس نسبت به پمپ های داب معروفیت بیشتری در بین افراد و کاربران دارد و همچنین شناخته شده‌تر است. علت این معروفیت پمپ پنتاکس نسبت به پمپ داب این است که پمپ پنتاکس به دلیل قیمت خوب و مناسب و کیفیت خوب در بین مردم و استفاده کنندگان معروفیت دارد.

اما در پمپ های داب قیمت بسیار بالا و سخت فراهم کردن این محصول باعث استقبال کم از این برند شده است. تنوع محصولات و مدل های پنتاکس ایرانی در بازار بیشتر است ولی در محصولات داب بسیار کمتر می‌باشد و یا حتی به سختی در بازار یافت می‌شود.


بیشتر بخوانید: تفاوت پمپ محیطی و بشقابی چیست؟


پمپ داب و پنتاکس ساخت کدام کشور هستند؟

پنتاکس PENTAX

پمپ پنتاکس اصلی ساخت و تولید کشور ایتالیا می‌باشد ، به دلیل وجود محدودیت و تحریم های موجود برای واردات به ایران پمپ پنتاکس نیز از محصولاتی است که دیگر امکان واردات این محصول به کشور ایران وجود ندارد. به همین علت این پنتاکس های موجود در بازار ایران ساخت و تولید کشور ایران می‌باشد.البته این مدل پمپ های پنتکس ایرانی تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید شده، کلیه قطعات ایتالیایی بوده و در ایران مونتاژ می گردد.

داب DAB

شرکت پمپ داب تولید کننده انواع پمپ آب خانگی ، کشاورزی و صنعتی می باشد که از سال 1975 در کشور ایتالیا تاسیس شد.کارخانه های تولیدی DAB در کشورهای ایتالیا، مجارستان و چین واقع شده اند.شرکت DAB در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که از خدمات آن فروش ، پشتیبانی مشتریان ، گارانتی و تامین قطعات یدکی پمپ های داب می باشد.

بنابراین ساخت هردو برند های پمپ آب داب و پنتاکس ساخت کشور ایتالیا می‌باشند.


نتیجه گیری

در نتیجه، مقاله حاضر بررسی و مقایسه دو برند پمپ آب داب و پنتاکس را انجام داد. این بررسی شامل معرفی و بررسی ویژگی‌ها، عملکرد، کارایی، قابلیت‌ها و محدودیت‌های هر دو برند بود. همچنین، مقایسه این دو برند در جوانب مختلف صورت گرفت.

بر اساس بررسی‌ها، داب و پنتاکس هر دو برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه تولید پمپ آب هستند. هر یک از این برندها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که بسته به نیازها و متغیرهای محیطی، می‌توانند انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان باشند.

در نهایت، تصمیم نهایی درباره انتخاب پمپ آب بین داب و پنتاکس بستگی به نیازهای خاص هر فرد و پروژه دارد. بررسی عواملی مانند قدرت، بازدهی، نگهداری و سرویس، هزینه و سایر فاکتورها به کمک مشتریان در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد کرد.

مطالعه این مقاله به مخاطبان اطلاعات کامل‌تری درباره ویژگی‌ها و عملکرد داب و پنتاکس در زمینه پمپ آب ارائه می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد تا تصمیمات مناسب‌تری در خصوص انتخاب و خرید پمپ آب بر اساس نیازهای خود بگیرند.

خرید پمپ آب


شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل با کادری مجرب و فنی شما مشتریان عزیز را در جهت خرید بهترین نوع از انواع پمپ آب پنتاکس و برند داب که متناسب با کسب و کارتان باشد، توسط کارشناسان مجرب این شرکت به شما مشتریان گرامی مشاوره فنی خواهد داد.

شما می توانید انواع پمپ آب پنتاکس و داب را از شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل که دارای نمایندگی فروش انواع پمپ های این دو برند می‌باشد و با بهترین کیفیت و قیمت و همچنین بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد تهیه نمایید.

برای کسب مشاوره رایگان در مورد انتخاب و خرید پمپ آب با شماره های درج شده روی سایت تماس بگبرید.

شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ – ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴

faq

شرکت آبادیزل با توجه به بازار ایران بهترین پمپ های آب خانگی را تحت عنوان برند های مختلف موجود در بازار ایران در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است . در این بخش به معرفی برترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی می‌پردازیم. با آبا دیزل همراه باشید.

  • پمپ آب خانگی پنتاکس Pentax
  • پمپ آب خانگی سایر SAER
  • پمپ آب خانگی لوارا Lowara
  • پمپ آب خانگی ابارا Ebara
  • پمپ آب خانگی داب DAB
  • پمپ آب خانگی پدرولو Pedrollo
  • پمپ آب خانگی اسپرونی Speroni
  • پمپ آب خانگی گراندفوس GRANDFOS
  • پمپ آب خانگی ارس  ARAS
  • پمپ آب خانگی لیو  LEO

پنتاکس PENTAX

پمپ پنتاکس اصلی ساخت و تولید کشور ایتالیا می‌باشد ، به دلیل وجود محدودیت و تحریم های موجود برای واردات به ایران پمپ پنتاکس نیز از محصولاتی است که دیگر امکان واردات این محصول به کشور ایران وجود ندارد. به همین علت این پنتاکس های موجود در بازار ایران ساخت و تولید کشور ایران می‌باشد.البته این مدل پمپ های پنتکس ایرانی تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید شده، کلیه قطعات ایتالیایی بوده و در ایران مونتاژ می گردد.

داب DAB

شرکت پمپ داب تولید کننده انواع پمپ آب خانگی ، کشاورزی و صنعتی می باشد که از سال 1975 در کشور ایتالیا تاسیس شد.کارخانه های تولیدی DAB در کشورهای ایتالیا، مجارستان و چین واقع شده اند.شرکت DAB در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که از خدمات آن فروش ، پشتیبانی مشتریان ، گارانتی و تامین قطعات یدکی پمپ های داب می باشد.

بنابراین ساخت هردو برند های پمپ آب داب و پنتاکس ساخت کشور ایتالیا می‌باشند.

شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل نمایندگی فروش انواع پمپ آب پنتاکس Pentaxو داب Dab در تهران می‌باشد و فروش در سایر شهرهای ایران را نیز پوشش می‌دهد و همچنین محصول مورد نظر شما را با پلمپ کامل کارخانه با بسته بندی توسط پیک در تهران و توسط باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ، در اسرع وقت ارسال خواهد کرد.

و همچنین برای مشتریان عزیزی که قصد خرید انواع پمپ آب برند پنتاکس و برند داب را به صورت حضوری دارند ما این امکان را برایتان فراهم کرده‌ایم تا شما مشتریان گرامی بتوانید به صورت حضوری از ما خرید کنید و از نزدیک کیفیت محصول را مشاهده کنید.

و پس از تست و بررسی کامل دستگاه، آن را تحویل بگیرید.

شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل با کادری مجرب و فنی شما مشتریان عزیز را در جهت خرید بهترین نوع از انواع پمپ آب پنتاکس و برند داب که متناسب با کسب و کارتان باشد، توسط کارشناسان مجرب این شرکت به شما مشتریان گرامی مشاوره فنی خواهد داد.

شما می توانید انواع پمپ آب پنتاکس و داب را از شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل که دارای نمایندگی فروش انواع پمپ های این دو برند می‌باشد و با بهترین کیفیت و قیمت و همچنین بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد تهیه نمایید.

همچنین بخوانید
در این مقاله به معرفی انواع کارواش صنعتی و کاربرد های آن اشاره میکنیم پس با ما همراه باشید. کارواش های صنعتی دستگاهی پر کاربرد هستند. که برای شستشوی سطوح و اشیا کثیف یا آلوده، مانند، وسایل نقلیه و سطوح بتنی، نمای ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.
ما در این مقاله‌ به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد و معایب و مزایای ژنراتورهای ذغالی و براشلس را به خوبی برای شما بررسی خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: