شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

بهترین برند گیربکس صنعتی

بهترین برند گیربکس صنعتی

امروزه دنیای صنایع سبک و سنگین بدون سیستم های انتقال نیرو هرگز به پیشرفت الان خود دست نمی یافتند . برند های گیربکس صنعتی با برندهای مختلف و گشتاورهای متنوعی تولید می شوند در یک سیستم مکانیکی قرار گرفته و باعث می شود انتقال نیرو خیلی بهتر انجام شود .

در حال حاضر برندهای بسیاری هستند که مشغول به ساخت انواع گیربکس های صنعتی از مدل های هلیکال و خورشیدی گرفته تا شافت مستقیم و . . . .بوده و با طرح های منحصر به فرد خود نیاز بازار را برطرف می کنند.

گیربکس ها بر مبناهای بسیار متنوعی از نظر صنعتی، شکل هندسی دنده ها و نوع اتصال دسته بندی می شوند. حتی الکتروگیربکس ها بر حسب برند های تولید کننده نیز دسته بندی می شوند که از این منظور گیربکس SEW آلمان، روسی ایتالیا، Bonfiglioli ایتالیا از شناخته شده ترین آنها می باشند.

گیربکس های صنعتی در کشور های مختلف ساخته می شوند و در ایران خودمان هم شاهد این هستیم که مدل های بسیار متنوعی توسط برند های ایرانی تولید می شوند کیفیت خوبی دارند

در اینجا بهترین برندهای گیربکس صنعتی را بررسی می کنیم .

گیربکس صنعتی


در ادامه مقاله بهترین برند گیربکس صنعتی خواهید دید:

 گیربکس صنعتی چیست ؟

عوامل مهم در انتخاب گیربکس

Sew گیربکس های اس ای دبلیو

گیربکس موتوواریو Motovario

گیربکس های روسی Rossi

گیربکس های فلندر Flender

فالک یا Falk

ماگ یا MAAG و رنک Renk

هانسن یا Hansen

بنفیگلیولی یا Bonfiglioli

انواع گیربکس  YILMAZ

گیربکس حلزونی چینی cew

گیربکس سهند اصفهان

خرید گیربکس صنعتی 


گیربکس صنعتی چیست؟

گیربکس‌های صنعتی وسیله ای است که عمدتا برای انتقال قدرت یا سرعت بین یک تولید کننده نیرو(الکتروموتور یا هر محرک دیگر) و یک مصرف کننده قرار می‌گیرد.

کار اصلی گیربکس تبدیل سرعت به گشتاور و بالعکس می‌باشد ولی عمدتا گیربکس‌های صنعتی سرعت را به گشتاور تبدیل می‌کنند که به آنها گیربکس کاهنده می‌گویند. کار اصلی گیربکس کاهنده تبدیل سرعت از طریق چرخ دنده‌های خاص به گشتاوربالا است.

این دستگاه‌ها در مصارف متعددی از جمله چرثقیل‌ها و آسانسور و صنایع دفاعی و صنایع سیمان و پتروشیمی و قرقره و نوارنقاله و نفت و گاز وکارخانه های تولیدی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های مورد استفاده در کارخانه معمولاً با یک سرعت ثابت کار نمی‌کنند و باید سرعت‌های مختلف در زمان‌های مختلف داشته باشند. این احتمال نیز وجود دارد که نیاز به تغییر زاویه محور دوران دستگاه هم احساس شود.

انجام این تغییرات در دستگاه نیازمند انتقال قدرت است. این انتقال قدرت توسط گیربکس صنعتی انجام می‌شود. گیربکس صنعتی با تغییر سرعت گشتاور خروجی دستگاه را تغییر می‌دهد.

گیربکس صنعتی

عوامل مهم در انتخاب گیربکس

از عوامل مهم در انتخاب موتور گیربکس عبارت‌اند از :

  1. توان ورودی گیربکس
  2. دور وارد شده به گیربکس
  3. دور خروجی گیربکس
  4. اندازه گشتاور خارج شده از گیربکس
  5. نسبت تبدیل گیربکس

عوامل مهم در انتخاب گیربکس

در ادامه مقاله بهترین برند گیربکس صنعتی به معرفی برترین تولیدکنندگان گیربکس در دنیا و ایران می‌پردازیم.

Sew گیربکس های اس ای دبلیو

این برند آلمانی بوده و در زمینه سیستم انتقال نیرو بسیار موفق است و محصولات آن در همه جای دنیا و در صنعت های مختلف سبک و سنگین مانند صنایع نفت و گاز ، کشتیرانی ، سیمان و ذوب آهن متقاضی زیادی دارد.

گیربکس های اس ای دبلیو از بهترین نوع چرخ دنده ها و بهترین نوع متریال ساخته شده اند و تحمل فشار بسیار بالایی را دارند. بدنه آن عایق کاری شده است و از ذرات ریز خارجی و رطوبت  قطعات داخلی محافظت می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این محصولات این است که تنوع گشتاوری بسیار بالایی دارد به نوعی که می توان برای هر صنعتی چندین مدل گیربکس را خریداری کرد.

نوع چرخ دنده هایی که در گیربکس به کار رفته نوع آن را مشخص می کند .به صورت کلی گیربکس ها دارای انواع مختلف ساده ، حلزونی و خورشیدی هستند.

Sew گیربکس های اس ای دبلیو

مصارف گیربکس SEW در ایران

کاربردهای مختلفی دارند که توسط نیروی انتقال مواد بدنه، اندازه قطعات، قدرت و سرعت نتیجه انتخاب می‌شوند. صنایعی که مصرف بیشتری از گیربکس SEW را دارند که شامل موارد زیر میشوند:

  • صنعت کشاورزی
  • مخلوط کن های مختلف
  • خطوط اسمبل
  • گیربکس حمل و نقل
  • مشاغل مربوط به غذا و نوشیدنی
  • شرکت های فولاد و آهن
  • شرکت های بتن و معدنی
  • صنایع شیمیایی و داروسازی
  • صنعت بسته بندی

گیربکس sew

گیربکس موتوواریو Motovario

گیربکس موتوواریو ایتالیایی است ، تولید قطعات و تجهیزات صنعتی انتقال نیرو را در سال۱۹۶۵شروع کرده است .

انواع گیربکس  و موتورهای الکتریکی موتوواریو امروزه بیشتر در کارخانه ها و گارگاه های تولیدی دیده می شوند این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین خدمات پس از فروش آن باعث شده در بسیاری از کشورهای دنیا گیربکس موتوواریو را یکی از تاثیرگذارترین برندها در حال حاظر می دانند .

گیربکس های موتوواریو بسیار متنوع هستند و چرخ دنده های آن ها از فلزهای مختلفی بسته به کاربرد آن ساخته شده اند به همین خاطر بازده بالایی دارند. 

این شرکت ویژگی های خاصی دارد ، برخی از این ویژگی ها شامل قیمت مناسب ، داشتن کیفیت بالا ، مدیریت مدرن و اعمال استانداردهای جهانی می باشد . همین ویژگی ها باعث شده به یکی از تولیدکنندگان  اصلی گیربکس و الکتروموتور در دنیا تبدیل شود.

این شرکت جدیدترین متدها و محصولات با کیفیت بالا را دارد و تضمین می کند و ۱۰۰ نمایندگی معتبر در جاهای مختلف جهان دارد که در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند .

گیربکس موتوواریو Motovario

گیربکس های روسی Rossi

در ادامه مقاله بهترین برند گیربکس صنعتی میرسیم به برند مشهور روسی.

گیربکس روسی ROSSI محصول کشور ایتالیا بوده و از سال 1953 تا بحال در توان های مختلف و متناسب با کاربری های صنعتی مختلف تولید شده است.

البته گیربکس روسی  هر چند یکی از معروف ترین تولیدات این شرکت ایتالیایی می باشد اما ROSSI بصورت تخصصی در زمینه تولید انواع الکتروموتور ها نیز فعال می باشد.

کمپانی روسی ROSSI ایتالیا در سال 1953 توسط Gilio Rossi راه اندازی شد و در سال 1965 به نقل مکان به دفتر مرکزی فعلی و افزایش نیروی کار متخصص و توان تولید به ادامه فعالیت در زمینه تولید توربوماشین ها بالاخص گیربکس و الکتروموتور پرداخت. گیربکس روسی ROSSI اولین نوع گیربکس صنعتی با بدنه یکپارچه و بدون درز می باشد که برای اولین بار در سال 1980 توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

شرکت روسی ROSSI ایتالیا با افزایش توان تولیدی خود و گسترش شعبه ها در آلمان، انگلستان و فرانسه در سال 1986 توانست به یک برند بین المللی تولید گیربکس  و الکتروموتور تبدیل شود. گیربکس روسی ROSSI در انواع مختلف گیربکس های حلزونی، گیربکس خورشیدی، گیربکس های هلیکال شافت مستقیم، شافت عمودی و گیربکس های عمود کار تولید و عرضه میشود.

شرکت های روسی با محصولات با کیفتی که دارد اعم ازموتورهای الکتریکی ، کاهنده های سرعت و گیربکس های صنعتی و . . . نزدیک به 70 سال است که بخش بزرگی از بازار را از آن خود کرده است .

روسی گیربکس های صنعتی خود را برای مصارف سنگین استفاده می کند . تنوع گشتاورد بالا ، توانایی تحمل فشار سنگین و همچنین  مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی از مشخصات اصلی مدل های این شرکت هستند

گیربکس های روسی Rossi

گیربکس های فلندر Flender

یکی از قدیمی ترین برندهای موجود در بازار گیربکس ، فلندر می باشد . این شرکت در سال ۱۸۹۹ تاسیس شد و در همان سال شروع به ساختن انواع جعبه دنده های صنعتی کرد .

فلندر با تجربه ای که دارد تمام مدل های گیربکس را برای کارهای سبک و سنگین تولید می کند و محصولاتش در کارخانه های ذوب آهن و پالایشگاه ها ، ماشین سازی ، کشتی سازی ، سیستم های فاضلاب و . . .کاربرد دارد.

گیربکس های فلندر Flender

گیربکس صنعتی فالک یا Falk

این شرکت آمریکایی یکی از زیر مجموعه های شرکت Rexnord می باشد. فالک-Falk بیش از 100 سال سابقه در زمینه تولید گیربکس های صنعتی دارد.

گیربکس های این شرکت در صنایع غذایی، دریایی، اتومبیل، سیمان و معادن کاربردهای فراوانی دارند. گیربکس های این شرکت نیز از نوع شافت موازی و شافت متعامد می باشند.

گیربکس صنعتی فالک یا Falk

گیربکس صنعتی ماگ یا MAAG و رنک Renk

شرکت ماگ -MAAG توسط ماکس ماگ در سال 1913 تاسیس شد و در زمینه تولید گیربکس، تجهیزات و ماشین آلات چرخ دنده در سوئیس شروع به فعالیت کرد.

این شرکت در سال 2007 با شرکت Renk آلمان ترکیب شد و همکاری قدرتمندی را ایجاد نمودند. عمده شهرت Renk-Magg به دلیل تولید کلاچ های صنعتی و گیربکس های دریایی است.

گیربکس صنعتی ماگ یا MAAG و رنک Renk

هانسن یا Hansen

این شرکت یک گیربکس ساز جهانی می باشد و برای بازه ی بسیار وسیعی از کابردها گیربکس تولید می نماید. از جمله ی این کاربردها می توان به میکسرها، برج های خنک کن، کندانسور، تسمه نقاله، نورد، پمپ و فن و… اشاره کرد.

این شرکت بازه ی وسیعی از گشتاورها را پوشش داده که از 6 کیلو نیوتن متر تا 1100 نیوتن متر متغیر می باشند. این شرکت با نام Brook Hansen نیز شناخته می شود، که در سال 2011 به عنوان یکی از زیرشاخه های Sumitomo درآمد.

هانسن یا Hansen

بنفیگلیولی یا Bonfiglioli

این شرکت ایتالیایی دارای وجه جهانی در صنعت گیربکس سازی می باشد. در این شرکت طراحی و تولید گیربکس برای صنایع اتومبیل ، ماشین ابزار و توربینهای بادی صورت می پذیرد، و در سراسر جهان دارای شعب است.

بنفیگلیولی یا Bonfiglioli

انواع گیربکس  YILMAZ

در ادامه مقاله بهترین برند گیربکس صنعتی میرسیم به یکی از رایج ترین‌ها در ایران و آسیا، برند گیربکس ایلماز.

شرکت ایلماز در ترکیه از بزرگترین سازندگان گیربکس است که حوزه فعالیت آن در کشورهای آسیا و اروپا است و بعنوان یکی از 10 گیربکس ساز برتر جهان فعالیت می‌کند.

موتور گیربکس‌های ایلماز شامل سری‌های متفاوتی از مشخصات دور محور، گشتاور است.

  • گیربکس آویز (HELICAL PARALLEL SHAFT) سریV
  • گیربکس کرانول ایلماز
  • گیربکس ایلماز کرانول پینیون
  • گیربکس شافت مستقیم (HELICAL SOLID SHAFT) سری M-N
  • گیربکس ایلماز صنعتی نود درجه
  • گیربکس صنعتی ایلماز شافت موازی
  • گیربکس مارپیچی-مخروطی
  • گیربکس کرانویل پینیون (HELICAL BEVEL) سری K
  • گیربکس حلزونی (VORM) سری E
  • گیربکس خورشیدی (PLANETARY) سری P-R
  • این گیربکس ها دارنده استاندارد EN ISO 9001 هستند.

از مواردی که در ساخت گیربکس اهمیت دارد کیفیت اتصالات پوسته، بلبرینگ، یاتاقان‌ها، پوشش، چرخ دنده و دیگر اجزا است.

افزایش کارآیی گیربکس، راندمان کار، طول عمر بالا، کاهش صدا و دما از نتایج کیفیت بالای قطعات به‌خصوص بلبرینگ و چرخ دنده در گیربکس است.

در این گیربکس‌ها هر چرخ دنده دور ورودی را کاهش می‌دهد و به دنده بعدی منتقل می‌کند و در نتیجه هر دنده نسبت‌های دور را به شکل مستقل و معین کاهش می‌دهد.

به دلیل چند مرحله‌ای بودن کاهش دورها، دورهای خروجی در محدوده‌ای بین 16 تا 400 دور در دقیقه قرار می‌گیرند.

انواع گیربکس  YILMAZ

گیربکس حلزونی چینی cew

یکی از پر فروش ترین برندهای گیربکس حلزونی در بازار ایران، گیربکس حلزونی سی ای دبلیو (CEW) است. دلیل این امر عدم بازگشت پذیری، وزن سبک، قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول این گیربکس است.

الکتروگیربکس های حلزونی چینی cew با مزایای راندمان بالا، ابعاد کوچک، قابلیت نصب و استفاده آسان و بهره دهی مطمئن و بدون مشکل جایگزین بسیار مفیدتری برای مبدل های سرعت مانند (زنجیر، جعبه دنده، تسمه. قرقره) که بسیار حجیم نیز می باشند می باشند.

بدلیل اینکه گیربکس ها اغلب تحت بار متغیر کار می کنند، بهتر است گیربکسی انتخاب شود که ضریب آن مناسب باشد (ضریب کارا). این ضریب به ما امکان انتخاب گیربکس با مشخصات مناسب جهت کار مورد نیاز را می دهد.

گیربکس ها ی حلزونی  CEW دارای یک ماردون ازجنس فولاد سخت و یک چرخدنده حلزونی برنجی تشکیل شده است. این نوع گیربکس ها با استفاده از قطعات یاد شده حرکت سیمانتکی ایجاد میکنندکه با توجه به ساختار و زاویه ی خروجی آن دارای کاربری های فراوانی است و به دلیل عملکرد بسیار نرم درکاربری هایی از قبیل بالابر و آسانسورها که نیاز به گشتاور بالا،‌ راه اندازی نرم و بدون تنش دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر کاربرد های گیربکس های حلزونی میتوان در Canveyer ، صنایع کاشی و سرامیک اشاره نمود. امکان نصب گیربکس های حلزونی در حالت های مختلف و امکان ترکیب آنها برای دستیابی به دور و گشتاور مورد نظر، تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه و عدم برگشت پذیری در نسبت های بالا،‌ باعث تسهیل در استفاده از این گیربکس ها و همچنین کاربرد گسترده و فراوان آن ها گردیده است.

ویژگی ها ی گیربکس CEW

  •  دارای پوسته از جنس آلومینیوم و یا آهن ریخته گری شده
  •  دارای چرخدنده از آلیاژ مس یا برنج
  •  دارای شافت ساخته شده از استیل کروم
  •  استفاده از سیل های تایوانی NAK ‌جهت جلوگیری از نشتی گیربکس
  • امکان استفاده از فلنچ های B5 و B14
  •  دارای دقت بالا
  •  بسیار کارآمد و ایمنی
  •  امکان تحمل ظرفیت بار بالا وضمن کاهش لرزش و سر و صدا

گیربکس حلزونی چینی cew

گیربکس سهند اصفهان

گیربکس سهند اصفهان تلاش کرده تا با ارائه انواع گیربکس صنعتی به‌ صورت تخصصی، گام موثری در ارتقا سطح کیفی این نوع از کالای ایرانی بردارد.

تولیدات گیربکس سهند به‌ صورت کلی در 5 دسته محصول جای گرفته که عبارت‌اند از:

  1. گیربکس سری W یا گیربکس کتابی
  2. گیربکس حلزونی
  3. گیربکس مرکب
  4. گیربکس قورباغه
  5. گیربکس سری SN

کنترل کیفی گیربکس سهند

واحد کنترل کیفی گیربکس حلزونی سهند ، خود تمامی قطعات تولیدی را از ابتدا تا مرحله مونتاژ با استفاده از ایستگاه های کنترلی مشخص شده، مورد بازرسی قرار داده و پاسپورت کنترل کیفی و گزارش کار را به همراه قطعه ارائه می نماید. 

در حال حاضر شرکت گیربکس سهند دور اصفهان مجهز به آزمایشگاه تست عملکرد گیربکس صنعتی براساس استاندارد API، طبق الزامات آزمایشگاهی اداره استاندرادIso 17025  می باشد.

واحد آزمایشگاه گیربکس سهند، آنالیز شیمیائی قطعه را با توجه به جنس انتخاب شده برعهده دارد. بررسی درصد آلیاژها و درصد عناصر تشکیل دهنده و رعایت استاندارد های آن خواص مکانیکی قطعه را تحت الشعاع قرار می دهد و صدور فرم آنالیز شیمیائی بعد از آزمایش صورت می پذیرد.

در شرکت سهند واحد سختی سنجی این آزمایشگاه مجهز به دستگاه های سختی سنج استاتیک و دستگاه سختی سنج دیجیتالی راکول و برینل می باشد، که این آزمون توسط متخصص با تجربه صورت می پذیرد.

واحد جوشکاری گیربکس حلزونی سهند ، جوشکاری پوسته گیربکس های پوسته آهنی را به عهده دارد که توسط متخصص با تجربه اجرا می گردد. محصولات بعد از عملیات جوش کاری، تست جوش شده و تنش گیری می شود و سپس WPS جوشکاری صادر می شود.

گیربکس سهند

مراحل طراحی گیربکس صنعتی سهند

 سیکل طراحی یک گیربکس صنعتی در واحد طراحی بر اساس مجموعه مراحل و تصمیمات زیر صورت می پذیرد:

  • عملکرد: توان و سرعت،Ka،mg
  • ضریب طراحی: nd
  • سیستم دنده ها
  • مواد و فرآیندها
  • گام محوری و قطر گام : px و d
  • طراحی پوسته و تنش ها و خواص مکانیکی وتارد بر آن
  • معادلات محاسباتی طبق AGMA صورت می پذیرد.
  • استفاده از DIN برای تلرانس ها و انتخاب متریال

شایان ذکر است که کلیه عملیات حرارتی توسط شرکت های پیمانکار معتبر و مورد اعتماد شرکت گیربکس سهند انجام می شود.

چارت سازمانی سهند دور اصفهان

چارت سازمانی گیربکس سهند به هفت واحد تقسیم می شود:

  1. تولید
  2. نگهداری و تعمیرات(نت)
  3. تحقیق و توسعه
  4. امور قراردادها
  5. بازرگانی
  6. تضمین و کنترل کیفیت
  7. آزمایشگاه و مالی

علاوه بر این شرکت دارای 36 نمایندگی داخلی و خارجی بوده که فروش و معرفی محصولات گیربکس سهند را به عهده دارند.

نمایندگی گیربکس سهند

کالا صنعتی به عنوان نمایندگی گیربکس حلزونی سهند تمامی محصولات گیربکس سهند را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فروش در تماس باشید.

خط مشی کیفیت در سهند

این شرکت تولیدی در راستای انجام وظیفه و رسالت خود که تولید کننده انواع گیربکس صنعتی است، با هدف جلب اعتماد و افزایش رضایت مشتریان، به گونه ای که باعث شگفتی و وفاداری آنان گردد،

ارتقا کیفیت محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز در کشور در دستور کار قرار داده است.

شرکت گیربکس سهند با هدف افزایش سهم بازارهای داخلی و خارجی ، ضمن استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2008 پایش  و اندازه گیری میزان رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10004:2012 و نیز سیستم مدیریت صنایع،نفت،گاز و پتروشیمی براساس استاندارد ISO 29001:2010  برای رسیدن به اهداف خود،سیاست های زیر را بات جدیت دنبال می نماید:

  1. توسعه سازمان از طریق ایجاد تنوع در محصولات گیربکس سهند
  2. تلاش در جهت افزایش سهم بازارهای داخلی و بین المللی با رویکردی مبتنی بر توسعه بازار 
  3. افزایش میزان ظرفیت تولید گیربکس صنعتی
  4. کاهش میزان ضایعات،مرجوعی ها و دوباره کاری ها در راستای افزایش کیفیت محصولات 
  5. شناسایی بازار و رقبای صنعت
  6. آموزش مداوم نیروی انسانی به منظور ارتقا آگاهی،تخصص و مهارت آنها و توجه به نیازهای انگیزشی آنان در جهت ثبات وفاداری به عنوان ارزشمندترین سرمایه های سازمان 
  7. افزایش میزان رضایت مشتریان گیربکس سهند
  8. توسعه تامین کنندگان و ارتقا سطح کیفی آنها

مدیریت ارشد شرکت گیربکس سهند، خود را موظف به تعهد و اجرای این خط مشی می داند و از درک و اجرای صحیح خط مشی کیفیت توسط تمامی کارکنان به صورت مداوم اطمینان حاصل نماید.

این خط مشی در فواصل یک ساله طی جلسات مدیریتی مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.

تولیدکنندگان مطرح دیگری نیز وجود دارند که به علت طولانی شدن این مبحث در آینده به آن ها اشاره خواهد شد. برخی از این شرکت ها عبارتند از:

MAV، ZF، Kumera، rademakers، Danieli، Western، Kestermann

خرید گیربکس صنعتی با بهترین قیمت و کیفیت عالی از آبادیزل

امیدواریم از مقاله بهترین برند گیربکس صنعتی کمال رضایت را داشته باشید و این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

آبادیزل شرکت مهندسی یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان محصولات صنعتی در بازار ایران است. این شرکت با پشتوانه حضور ده‌ها ساله خود در بازار، توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. حضور مهندسین جوان ایرانی در آبادیزل باعث شده است تا مراجعه‌کنندگان بتوانند از باکیفیت‌ترین محصولات صنعتی استفاده کنند.

شرکت آبادیزل با ارائه بهترین گیربکس‌های صنعتی که کیفیت آن توسط مهندسین جوان و کارشناسان فروش با تجربه تائید شده است، مهر تضمین بر محصولات خود زده است. آبادیزل تلاش می‌کند بهترین اجناس با کیفیت مناسب و قیمت واقعی به‌دست مصرف‌کننده برساند.

برندهای گیربکس های صنعتی

شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل یک شرکت پویا و فعال جهت تامین و توزیع انواع گیربکس‌های صنعتی ایرانی از قبیل شاکرین، پویا گیربکس، صنعت سپاهان و سهند و پشتیبان صنعت و پولادین پارت و پارس گرجی سهند دور و واردات و توزیع انواع گیربکس های خارجی از قبیل ایلماز و موتواریو و فلندر وsew وcew   می‌باشد.

لیست گیربکس های عرضه شده توسط شرکت مهندسی آبا دیزل

همچنین بخوانید
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم شما را  برای خرید انواع موتور دیزل متناسب با نیاز و بودجه خود راهنمایی نماییم. به هر موتور احتراق داخلی که در آن دما به اندازه‌ مناسب بالا می‌رود تا سوخت دیزل تزریق شده در سیلندر، آتش بگیرد، موتور دیزل گفته می‌شود. در حقیقت این دما نیست که باعث احتراق می‌شود بلکه فشردگی هوا و بالا رفتن دما موجب احتراق داخلی موتور می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی سیفی
ارسال شده در : یکشنبه 25 دی 1401

سلام گیربکس صنعتی ایلماز میخواستم.موجود میباشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 بهمن 1401

سلام.وقت بخیر برای گرفتن مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی و قیمت روز محصولات با شماره دفتر فروش شرکت آبادیزل تماس بگیرید. 02133992294 02133914084 02133927263 شنبه تا چهارشنبه 10-17 با تشکر

محمد خبیر
ارسال شده در : شنبه 24 دی 1401

با عرض سلام. بنده برای خرید گیربکس صنعتی مزاحم میشم. چندتا سوال داشتم. برای گرفتن مشاوره باید چکار کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 بهمن 1401

سلام.وقت بخیر برای گرفتن مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی و قیمت روز محصولات با شماره دفتر فروش شرکت آبادیزل تماس بگیرید. 02133992294 02133914084 02133927263 شنبه تا چهارشنبه 10-17 با تشکر