شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

راهنمای خرید موتور دیزلی

راهنمای خرید موتور دیزلی، در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید انواع موتور دیزل متناسب با نیاز و بودجه خود راهنمایی نماییم.

برای خرید انوع موتور دیزلی با توان های مختلف با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.


بیشتر بخوانیم:

موتور دیزلی چیست؟

مزایای استفاده از موتور دیزلی

نکات مهم برای خرید موتور دیزلی

بهترین برندهای موتور دیزل در بازار


موتور دیزلی چیست؟

به هر موتور احتراق داخلی که در آن دما به اندازه‌ مناسب بالا می‌رود تا سوخت دیزل تزریق شده در سیلندر، آتش بگیرد، موتور دیزل گفته می‌شود.

در حقیقت این دما نیست که باعث احتراق می‌شود بلکه فشردگی هوا و بالا رفتن دما موجب احتراق داخلی موتور می‌شود.

مزایای استفاده از موتور دیزلی

مزایای استفاده از موتور دیزلی

کارآمدی بیشتر،مقرون به صرفه بودن و سادگی در طراحی و استفاده از مهمترین مزایای استفاده از موتورهای دیزلی به جای موتورهای بنزینی است.

  • احتمال کمتر آتش سوزی
  • مزیت افزایش عملکرد خودرو
  • بازده بالاتر به نسبت موتورهای بنزینی
  • کاهش انتشار آلاینده
  • قدرت تولید شده بالاتر
  • حجم استفاده از سوخت کمتر به نسبت موتورهای بنزینی
  • تولید منو اکسید کربن پایین
  • دوام و توان بیشتر
  • امکان استفاده از انواع سوخت های ارزان (مانند نفت،مازوت و گازوئیل)
  • عدم استفاده از سیستم جرقه زنی برای احتراق
  • استفاده کمتر از آلاینده هایی همچون  NOx و HC
  • تغییرات گشتاور کمتر

بیشتر بخوانید: عیب یابی و علت دود در موتورهای دیزل ژنراتور


نکات مهم برای خرید موتور دیزلی

موتورهای دیزلی کارآمدتر از موتورهای بنزینی هستند و مهندسان به دنبال راه‌هایی هستند تا آن‌ها را به گزینه‌های حمل‌ و نقل بهتر و پایدار تبدیل کنند. در اینجا قصد داریم به بررسی چندین نکته مهم در حین خرید موتور دیزل بپردازیم که به شرح زیر است:

بررسی توان اندازه موتور دیزل

یکی از نکات قابل توجه در خرید این موتور، بررسی توان آن است که متخصصین و کارشناسان این حوزه به دلیل تجربه و دانش علمی بالایی که دارند، به راحتی می‌توانند در این زمینه شما را یاری کنند. قبل از خرید موتور، باید توان تولیدی دستگاه خود را بررسی کنید تا بتوانید بر اساس آن محصولی مناسب خریداری نمایید.

موتورهای دیزلی در اندازه‌ها و ابعاد متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند. قبل از خرید این محصول باید فضای مناسبی را برای قرارگیری آن مشخص کنید تا بتوانید موتوری متناسب با ابعاد و اندازه فضای خود خریداری نمایید.

بررسی کیفیت محصول

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری شاهد ساخت محصولات با کیفیت در صنایع مختلف هستیم. در اینجا با توجه به اینکه از محصولات با کیفیتی برای طراحی و ساخت موتور دیزل استفاده شده، لذا به راحتی می‌توان از آن‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کیفیت محصول خود از کارشناسان متخصص در این حوزه سؤال کنید.

بررسی ضمانت و پشتیبانی از محصول

موتورهای دیزلی محصولاتی بسیار باکیفیت و گران قیمت هستند، لذا در حین خرید حتماً باید از برگه ضمانت‌نامه و گارانتی برخوردار باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول خود را خریداری نمایند.

بررسی قیمت موتورهای دیزلی

موتورهای دیزلی با توجه به اینکه اندازه و ابعاد متفاوتی نبست به هم دارند، لذا قیمت‌های متفاوتی را هم شامل می‌شوند. سعی کنید بر اساس نیاز خود محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

میزان مصرف سوخت 

میزان مصرف سوخت در موتورهای دیزلی بسته به توان خروجی آن‌ها متفاوت است. سعی کنید محصولی را انتخاب و خریداری نمایید که مصرف سوخت پایینی را داشته باشد.

بررسی نوع موتور دیزل

سعی کنید در حین خرید نوع موتور مدنظر خود را مشخص کنید، چرا که موتورهای دیزلی هر کدام با کارکرد و کارایی متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند. به همین جهت بررسی این نکته بسیار حائز اهمیت است.

بررسی برند محصول

در حال حاضر برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که انتخاب را برای مشتریان کمی سخت کرده‌اند. سعی کنید بر اساس کیفیت و قطعات به کار رفته در موتور دیزل، محصولی مناسب را انتخاب کنید.

صدای تولید شده موتور دیزل

هر چقدر قدرت و حجم موتور در دستگاه‌های صنعتی بیشتر باشد، صدای تولید شده از آن بیشتر است. بسته به نوع فعالیت خود بهتر است میزان قدرت و حجم موتور خود را بررسی کنید تا بتوانید محصولی بسیار مناسب خریداری نمایید.

بررسی ظرفیت موتور دیزلی

ظرفیت یک موتور بر اساس تعداد و میزان مصرف‌کننده‌های جریان الکتریکی موجود در مدار مشخص می‌شود. اولین راه برای بررسی ظرفیت، ارزیابی قطعات به کار رفته در موتور است که باید به آن توجه داشته باشید.

بهترین برندهای موتور دیزل در بازار

چند مدل از برند های پر فروش و با کیفیت موتور دیزلی که در بازار  طرفدارای زیادی دارند شامل موارد زیر هستند:

موتور دیزلی بادوین

موتور دیزلی بادوین baudouin که با نام های مختلف دربازار شناخته می شود محصولی از کمپانی فرانسوی-چینی baudouin می باشد که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال 1918 در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد.

موتور تک دیزلی ولوو پنتا

موتور تک دیزلی ولوو پنتا (Volvo Penta) موتور ولوو دیزلی یا گازوئیلی مناسب برای کوپله با انواع ژنراتور های موجود در بازار است.

این موتور دیزل بر خلاف دیگر برند ها دارای لرزش و صدای کم می باشد که این موضوع باعث محبوبیت بیشتر در موتور های ولوو شده است.

موتور تک دیزلی پرکینز

موتور دیزلی پرکینز، یکی از محصولات موتورهای دیزلی است که توسط شرکت پرکینز در انگلستان تولید می‌شود. این موتورها در بسیاری از کاربردها، از جمله کشاورزی، ساختمانی، صنعتی و دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موتور دیزلی کوپ

موتور دیزلی کوپ، شرکت کوپ کمپانی فعال در زمینه تولید کالاهای دیزلی مانند موتور دیزلی تک سیلندر، دو سیلندر، موتور برق های دیزلی کم صدا، پمپ آب، ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات کشاورزی می باشد که در سال 2007 در کشور چین پایه گذاری شد.

موتور دیزلی کامینز

موتور دیزلی کامینز، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین محبوبیت زیادی در بین موتور دیزلی های دیگر بازار کسب کرده است. این موتور دیزلی کامینز ساخت کشور چین می‌باشد. و در ساخت آنها از بهترین متریال برای مونتاژ آنها به کار رفته است.

موتور دیزلی استریم 

موتور دیزلی استریم تلک، محصولی از کمپانی چینی تلک است. که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب خود توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران به دست آورد و به محصولی پرطرفدار تبدیل شود.

موتور پرکینز تبریز Perkins

 موتور پرکینز تبریز Perkins، موتور سازان تبریز در تجهیزات صنعتی و کشاورزی کاربرد وسیعی دارند. قطعات موجود در این موتور باعث افزایش عمر موتور در شـرایط کاری سخت می شوند. میل لنگی که به روش القائی سخت کاری شده و ترتیب دنده های تایمینگ، انتقال قدرت خوبی را فراهم می نمایند.

موتور دیزلی دیانا

موتور دیزلی دیانا، کمپانی دیانا، شرکتی فعال در حوزه ادوات و ابزارآلات کشاورزی باغبانی با برند دیانا است که محصولاتی نظیر موتور تک بنزینی و دیزلی، موتورپمپ، چاله کن، شمشاد زن، علف زن را با دانش روز تولید و به بازار عرضه می کند.


برای خرید و مشاوره در مورد انواع موتور دیزلی با ما تماس بگیرید. شماره های تماس :  ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ - ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴


faq

در درجه اول کیفیت و قیمت آن جزء مواردی است که باید به آن توجه کنید تا بتوانید محصول خود را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید.

قبل از خرید موتور برق باید بتوانید به مواردی چون نوع موتور، برند آن، میزان مصرف سوخت و ابعاد موتور توجه داشته باشید تا بتوانید بر اساس عملکرد خود محصولی با کیفیت انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید
ما در این مقاله‌ به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد و معایب و مزایای ژنراتورهای ذغالی و براشلس را به خوبی برای شما بررسی خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: