شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

راهنمای خرید تیلر یا کلتیواتور کشاورزی

راهنمای خرید تیلر یا کلتیواتور کشاورزی در صنعت کشاورزی ابزارآلات مختلفی وجود دارد که به کمک کشاورزان و صنعت کشاورزی می آید که بسیار به انجام کار آنها سرعت می‌بخشد که یکی از این ابزارآلات مهم کشاورزی دستگاه تیلر و کلتیواتور کشاورزی می‌باشد که این دستگاه برای بسترسازی زمین کشاورزی برای مراحل کاشت، داشت، برداشت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنید. این دستگاه از مهم ترین و واجب‌ترین ابزار آلاتی است که کشاورزان برای کارکردن در زمین کشاورزی نیاز دارند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه تیلر یا کلتیواتور میپردازیم و همچنین شما را در انتخاب و خرید بهترین نوع تیلر یا کلتیواتور که متناسب با کسب و کارتان باشد را راهنمایی کنیم پس با آبادیزل همراه باشید: 

راهنمای خرید تیلر


در ادامه خواهید دید:

تیلر چیست؟

انواع تیلر

انواع تیلر از نظر سوخت

اجزاء تیلر 

شیوه عملکرد تیلر یا کلتیواتور

کاربرد تیلر یا کلتیواتور

مزایای استفاده از تیلر یا کلتیواتورها

ادوات و متعلقات دستگاه تیلر

ویژگی های مهم تیلر در خرید و انتخاب آن

نکات مهم در خرید تیلر یا کلتیواتور

معرفی برترین برندهای تیلر موجود در بازار ایران


تیلر چیست؟

تیلر یا کلتیواتور یکی ابزارآلات و ماشین آلات کشاورزی پر کاربردی است که در باغ ها و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد از تیلر برای تبدیل لایه سخت خاک به بستر نرم و برای کاشت گیاه استفاده می شود. تیلرها نوعی از تراکتور ها هستند که دارای دو چرخ می باشند. و می توانند عملیات کاشت، داشت و برداشت را انجام دهد.

تیلرها یا کلتیواتورها ابعاد کوچک شده‌ی تراکتورهای کشاورزی می‌باشند. این دستگاه های کوچک کارایی شان همانند تراکتور است و کارهایی مانند کاشت، داشت و برداشت و علاوه بر آن ها کارهایی مانند شخم زدن، نابود کردن علف های هرز، سم پاشی، ایجاد نهر، صاف کردن زمین و مرزکشی و روتیواتور زدن و حمل بار و … را نیز انجام می دهند.

انواع تیلر

از تیلرها برای اهداف متنوعی در عملیات کشاورزی و باغداری استفاده می شود. به کمک ادوات مختلفی که روی تیلر ها نصب می شود عملیات خاک ورزی و ... به راحتی انجام می گردد. تیلر پشت دندانه دار و تیلر جلو دندانه دار از نمونه های رایج انواع تیلر می باشد.

تیلر جلو دندانه دار

تیلر جلو دندانه دار دارای دو دندانه است که در مقابل چرخ های جلوی تیلر و زیر موتور قرار می‌گیرد. این تیلرها برای کار در باغ هایی که ردیف های باریک دارند مناسب می باشد.

 تیلر پشت دندانه‌دار

تیلر های پشت دندانه دار ماشین های بسیار قدرتمندی در نوع خود هستند. دندانه ‌های این تیلر ها در پشت دستگاه قرار دارد. حرکت این تیلرها رو به جلو، رو به عقب و یا ترکیبی از هر دو و به صورت چرخشی است. استفاده از این تیلرها برای خاک های دشوار و زمین‌های سخت گزینه ای مناسبی است.

انواع تیلر از نظر سوخت

تیلر یا کلتیواتورها باتوجه به نوع استفاده و کارکردشان به دو نوع تقسیم می‌شوند که در این بخش انواع آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

تیلر در دونوع دیزلی و بنزینی تولید می شوند که  نوع دیزل آن برای زمین های بزرگ و بنزینی آن برای زمین های کوچک و سبک بکار می روند.

  1. موتور بنزینی تیلر

  2. موتور دیزلی تیلر

اجزاء تیلر 

در این قسمت قطعات اصلی تیلر را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما آشنایی کامل با قطعات آن را پیدا کنید تا تعمیر و نگهداری آن برای شما آسان باشد.

کلاچ

معمولا تیلرها دو نوع کلاچ دارند که شامل کلاچ های فرعی و اصلی هستند.کلاچ اصلی برای انتقال قدرت و حرکت موتور استفاده می شود. همچنین تعویض دنده نیز بر عهده این قسمت است. اما از کلاچ فرعی تیلر فقط برای چرخش آن استفاده می شود.

کابل کلاچ

کابل کلاچ یکی دیگر از اجزاء قطعات دستگاه تیلر است که از آن به عنوان یک پل ارتباطی میان کلاچ و گیربکس ( جعبه‌دنده ) استفاده می شود. این کابل میتواند میزان آزاد شدن کلاچ در اندازه دلخواه را تنظیم کند.

تیغه

تیغه های به کار رفته در تیلر دو نوع کوتاه و بلند هستند. کاربرد این تیغه ها هرس علف‌های هرز و شخم زدن عمیق زمین می باشد.همچنین مزایای استفاده از تیلر نسبت به ابزار های سنتی مانند گاوآهن برای شخم زدن زمین بیشتر است.به دلیل اینکه تیلر زمین را تا عمق مشخصی برش می دهد و این کار باعث می شود تا رطوبت خاک حفظ شود. اما استفاده از گاوآهن باعث خشکی خاک خواهد شد.

چرخ

چرخ از مهم ترین اجزایی است که نه تنها در تیلر بلکه در کل دستگاه های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. چرخ ها وظیفه حفظ تعادل و رانش تیلر را بر عهده دارند.

موتور

اکثرا موتور هایی که در ماشین آلات کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرند از نوع بنزینی و دیزلی است و همچنین موتور های دیزلی مزایای بیشتری دارند.موتور تیلر انرژی لازم برای  شخم زدن، خاک ورزی و انتقال نیرو را تامین می‌کند.

اگزوز

زمانی که عمل سوختن در سیلندر تیلر انجام می‌شود گاز تولید می‌شود.وظیفه اگزوز خارج کردن گاز های تولید شده توسط سیلندر می‌باشد. اگر تغییر رنگ در دود اگزوز را مشاهده کردید برای رفع این مشکل به تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید.

دینام

دینام مولد برق در دستگاه تیلر می باشد که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. همچنین از دیگر وظایف دینام می‌توان به شارژ کردن باتری نیز اشاره کرد.

گِلگیر

گلگیر یکی از اجزاء مهم در دستگاه تیلر می باشد که از ورود آب،کلوخ و سنگ به داخل قطعات و موتور جلوگیری می‌کند. 

خرید کلتیواتور

شیوه عملکرد انواع تیلر یا کلتیواتور از نظر سوخت

قبل از روشن کردن دستگاه تیلر از آزاد بودن اهرم دنده و اهرم شفت PTO اطمینان داشته باشید.اهرم خاموش‌کن را فشار داده و بعد کلاچ درگیر نمایید.و همچنین قبل از شروع به کار با تیلر،سطح روغن و مخزن کارتر را پر کنید.

روش کار با موتور بنزینی تیلر

قبل از روشن کردن دستگاه تیلر در صورت سرد بودن موتور آن ،ساسات آن را ببندید و پس از روشن شدن موتور بعد از گذشت چند ثانیه ،ساسات را به شکل اولیه خود بازگردانید.در صورتی که موتور گرم بود ،ساسات را به حالت باز قرار دهید. سپس اهرم گاز را تا نیمه‌باز کنید. بعد طناب هندل را کشیده تا موتور روشن شود. درآخر گاز را کم کنید.

روش کار با موتور دیزلی تیلر

ابتدا اهرم گاز را تا 3/4 باز کنید. سپس اهرم خلاص را فشار دهید. و بعد از خلاص کردن طناب هندل را بکشید تا موتور روشن شود. سپس اهرم کلاچ را بگیرید و اهرم خفه کن را به‌آرامی رها کنید. توجه داشته باشید که در صورت رهاکردن کامل اهرم خفه کن، موتور دستگاه خاموش می‌شود.

کاربرد تیلر یا کلتیواتور

یکی از از کاربرد های مهم دستگاه کولتیواتور از بین بردن علف های هرز زمین های کشاورزی است. در اثر آبیاری و رفت آمد ماشین ها سطح خاک به مرور فشرده و سخت تر شده و موجب نفوذ ناپذیری هوا در خاک انجام نشود. دستگاه کولتیواتور با ایجادکردن سوراخ‌ها و حفره هایی در عمق خاک و بستر گیاهان می تواند هوای مورد نیاز خاک و گیاه را تامین کرده تا ریشه گیاهان توانایی این را داشته باشند که در خاک نفوذ و رشد کنند.

  • کار با دستگاه تیلرکولتیواتور از لحاظ اصول ایمنی و ارگونومیکی بسیار آسان و راحت است.
  • این دستگاه یک زمین نرم و صاف آماده کاشت را تحویل می‌ دهد.
  • در تیلر کولتیواتور قابلیت خاک‌ورزی اولیه و ثانویه با تنظیم عمق شخم توسط میله کششی انتهای دستگاه وجود دارد.
  • بانوان و افرادی با قدرت بدنی کم به راحتی می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.
  • خاک ورزی، مخلوط کردن کود و کمپوست، مبارزه با علف های هرز و ..
  • با تیلر کولتیواتور می‌توان خاک‌ ورزی اولیه و ثانویه را انجام داد و بذرهای کاشته شده را پوشاند.
  • شخم زمین در عمق زیاد
  • سبک کردن خاک های سنگین
  • شکستن لایه های کلوخه ای زمین

مزایای استفاده از تیلر یا کلتیواتورها

تیلرها یکی از تجهیزات پر کاربرد در مزارع کشاورزی هستند که مزیت های زیادی دارند که از این مزیت های موجود در تیلرها، کشاورزان از آنها در مزارع کشاورزی استفاده می کنند.

تیلرها مزایایی دارند که این مزایای آن ها عبارت است از :

با به کارگیری از آنها میتوان علف‌های هرز رشد کرده در اطراف گیاهان و محصولات گیاهی را هرس نمود. 

جانوران و جانداران موذی مانند حشرات و موش های موجود در زمین های کشاورزی را می توان با استفاده از تیلر از بین برد.  وجود جانداران موذی در زمین های کشاورزی موجب آفت زدن و ازبین رفتن و همچنین باعث کاهش کیفیت محصولات گیاهی می شود.
هزینه تعمیر و نگهداری تیلر نسبت به سایر تجهیزات و ادوات کشاورزی بسیار کمتر بوده و در نتیجه استفاده ازآن ها مقرون به صرفه تر می باشد.
از افزایش میکروب در خاک جلوگیری می کند و باعث تهویه خاک در مزرعه کشاورزی می شود.
با شخم زدن زمین موجب نفوذ آب بالایی به داخل خاک می شود.

ادوات و متعلقات دستگاه تیلر

تیلر یک ماشین کاربردی و بسیار کارآمد است و در جاهایی که امکان حضور تراکتور وجود ندارد بهترین وسیله در باغات و زمین های زراعی، کشاورزی می باشد.این دستگاه می تواند با استفاده از کوپلینگ و گاردون به وسایلی چون پمپ آب ، پمپ سمپاش، شاسی کولتیواتور، چاله کن و نهر کن ، دروگر، روتیواتور و شخم زن و تریلر و … متصل شود

با توجه به همین موضوع عمدتا این دستگاه که کاربردهای فراوانی دارد در کنار این دستگاه میتوان یک سری از ابزارآلات که کمک برای بسترسازی زمین های کشاورزی برای کاشت و برداشت می‌کند، میتوان به دستگاه تیلر یا کلتیواتور اضافه کرد و برروی آن نصب کرد که از جمله این ابزار آلات و متعلقاتی که برروی تیلر(کلتیواتور) نصب می‌شوند عبارت اند از:

  • روتیواتور ( کلوخ شکن )
  • دروگر الحاقی تیلر
  • علفتراش دیسکی
  • نهرکن
  • خیش ( گاو آهن )
  • نفربر
  • تریلر

ویژگی های مهم تیلر در خرید و انتخاب آن

زمانی که تصمیم به خرید تیلر (کلتیواتور) می‌کنید یکی از موضوعاتی که باید حتما به آن توجه ویژه داشته باشید، مشخصات فنی دستگاه تیلر می باشد که قطعا این مشخصات و امکانات تیلر در قیمت آن نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

معمولا تیلرها دو دنده هستند که دنده سبک آن برای سرعت های بالا و دنده سنگین آن برای سرعت های پایین و کم مورد استفاده قرار می‌گیرد که اکثراً در مزارع و باغات از آنها استفاده می شود. در دسته بندی دیگر این دستگاه می‌توان آن را بر اساس کلاچ مدنظر قرار داد که در دو نوع کلاچ اصلی و فرعی تقسیم بندی می شوند. همچنین نوع چرخ ها که قطعا در زمان انتخاب باید بر اساس نوع کاری که با دستگاه انجام می شود، در نظر گرفته شود و دقت کافی در خرید آن باتوجه به نوع کاری که با آن انجام می‌دهید، انتخاب کنید. همچنین نوع اتصال تیلرها برای متصل شدن به سایر ادوات و قدرت و توان موتور تیلر(که معمولا بین 5 تا 12 اسب بخار) از دیگر موارد قابل توجه می باشد. نوع سوخت مصرفی در تیلر از دیگر موارد فنی دستگاه است که باید در نظر گرفته شود. همچنین نوع روشن شدن دستگاه نیز در انتخاب خیلی مهم و تاثیرگذار می‌باشد. تیلرها از نظر استارت و روشن شدن به دو صورت هندلی و استارتی روشن می شوند.

از مشخصه های اصلی تیلرکولتیواتور می توان به موتور، گیربکس و چرخ ها اشاره کرد. برخی از ویژگی های مهم دستگاه تیلر که در خرید آن نقش بسیار مهم و قابل توجهی دارد به شکل زیر است:

موتور

این دستگاه با توجه به توانایی موتور  به شکل زیر تقسیم بندی می شوند:

  • ۵ تا ۶ اسب بخار 
  • ۷ اسب بخار 
  • ۹ تا ۱۰ اسب بخار
  •  ۱۲ اسب بخار

گیربکس

باتوجه به نوع گیربکس و دنده  این دستگاه به این شکل دسته بندی می شوند:

  • یک دنده
  • دو دنده ( یک دنده جلو ، یک دنده عقب )
  • ۳ دنده ( دو دنده جلو ، یک دنده عقب ) 
  • چهار دنده ( دو دنده جلو ، یک دنده عقب )
  • شش دنده ( سه دنده جلو ، سه دنده عقب )
  • هفت دنده ( چهار دنده جلو ، سه دنده عقب )
  • بیشتر تیلرهای موجود در بازار به صورت ۳ دنده می باشد.

چرخ ها

این دستگاه با توجه به نوع چرخ ها معمولا با چرخ های زیر تولید می شوند:

  • ۴۰۰ در ۸
  • ۴۰۰ در ۱۰
  • ۵۰۰ در ۱۰
  • ۵۰۰ در ۱۲

نکات مهم در خرید تیلر یا کلتیواتور

همان طور که متوجه شدید، تیلر یا کولتیواتورها، از تجهیزات کشاورزی پرکاربرد هستند که تنوع گسترده‌ای دارند. این امر موجب سردرگمی خریداران برای انتخاب بهترین مدل تیلر یا کولتیواتور مورد نیاز خود شده است. از این جهت توصیه می شود که قبل از خرید تیلر کولتیواتور، به نکات ذیل توجه کنید. در ابتدا لازم است تا متناسب با متراژ زمین کشاورزی و زراعی خود، نسبت به انتخاب مدل دستگاه اقدام کنید.

پس از آن لازم است تا میزان سنگینی و سبکی فعالیت های زراعی خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن قدرت و توان موتور تیلر یا کولتیواتور را انتخاب کنید. توان موتور تیلر کولتیواتورها، حداقل پنج اسب بخار و حداکثر دوازده اسب بخار می باشند. لازم است تا قبل از خریداری تیلر کولتیواتور، انتظاری که از دستگاه را دارید را مورد بررسی قرار داده و مشخص کنید و سپس قابلیت ها و امکانات دستگاه مورد نظر خود را بررسی کنید.

معرفی برترین برندهای تیلر موجود در بازار ایران

شرکت های ایرانی مختلفی با هدف توسعه کشور و پیشرفت صنعت کشاورزی و رفاه حال کشاورزان اقدام به عرضه ی بهترین تیلرهای کشاورزی از معتبرترین برندهای جهانی کرده اند.

 تیلر های کاما ، ویما، استریم و… از بهترین برندهای تیلر موجود در بازار می باشد. که برخی از این برترین برندهای دستگاه تیلر را برایتان فراهم کردیم تا با برخی از این برندها آشنا شوید، که این برندها عبارت اند از :

  • تیلر کوبوتا (KUBOTA)

  • تیلر میتسوبیشی (MITSUBISHI)

  • تیلر یانمار (YANMAR)

  • تیلر اشتاد

  • دیاموند Diamond

  • بی سی اس BCS

  • ویما Weima

  • کاما Kama

  • ویکتور Victor

  • اسمارت Smart

  • دیانا Diana

  • راتو Rato

  • اگرو Agro

  • آلکو Alko

  • گلدن بو GoldenBow

  • دوو Daewoo

  • هیوندای Hyundai

  • یانمار Yanmar

  • میتسوکو Mitsuku

  • میتسوبیشی Mitsubishi

  • کوبوتا Kubota

  • یورو 5 Euro 5

  • یورو سیستم Eurosystem

  • لوگانLugan

  • دیاDia


شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل با کادری مجرب و فنی شما مشتریان عزیز را در جهت خرید بهترین نوع از انواع تیلر و کلتیواتور که متناسب با کسب و کارتان باشد، توسط کارشناسان مجرب این شرکت به شما مشتریان گرامی مشاوره فنی خواهد داد.

شما می توانید انواع تیلر یا کلتیواتور کشاورزی را از شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل که دارای نمایندگی فروش انواع تیلر یا کلتیواتور کشاورزی می‌باشد و با بهترین کیفیت و قیمت و همچنین بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه می‌کند تهیه نمایید. هدف شرکت آبادیزل، جلب رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی است.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشه برای خرید و مشاوره در مورد انواع تیلر کشاورزی با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.

 شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ - ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴

faq

قبل از روشن کردن دستگاه تیلر از آزاد بودن اهرم دنده و اهرم شفت PTO اطمینان داشته باشید.اهرم خاموش‌کن را فشار داده و بعد کلاچ درگیر نمایید.و همچنین قبل از شروع به کار با تیلر،سطح روغن و مخزن کارتر را پر کنید.

روش کار با موتور بنزینی تیلر

قبل از روشن کردن دستگاه تیلر در صورت سرد بودن موتور آن ،ساسات آن را ببندید و پس از روشن شدن موتور بعد از گذشت چند ثانیه ،ساسات را به شکل اولیه خود بازگردانید.در صورتی که موتور گرم بود ،ساسات را به حالت باز قرار دهید. سپس اهرم گاز را تا نیمه‌باز کنید. بعد طناب هندل را کشیده تا موتور روشن شود. درآخر گاز را کم کنید.

روش کار با موتور دیزلی تیلر

ابتدا اهرم گاز را تا 3/4 باز کنید. سپس اهرم خلاص را فشار دهید. و بعد از خلاص کردن طناب هندل را بکشید تا موتور روشن شود. سپس اهرم کلاچ را بگیرید و اهرم خفه کن را به‌آرامی رها کنید. توجه داشته باشید که در صورت رهاکردن کامل اهرم خفه کن، موتور دستگاه خاموش می‌شود.

تیلرها یکی از تجهیزات پر کاربرد در مزارع کشاورزی هستند که مزیت های زیادی دارند که از این مزیت های موجود در تیلرها، کشاورزان از آنها در مزارع کشاورزی استفاده می‌کنند.

تیلرها مزایایی دارند که این مزایای آن ها عبارت است از :

با به کارگیری از آنها میتوان علف‌های هرز رشد کرده در اطراف گیاهان و محصولات گیاهی را هرس نمود. 

جانوران و جانداران موذی مانند حشرات و موش های موجود در زمین های کشاورزی را می توان با استفاده از تیلر از بین برد.  وجود جانداران موذی در زمین های کشاورزی موجب آفت زدن و ازبین رفتن و همچنین باعث کاهش کیفیت محصولات گیاهی می شود.
هزینه تعمیر و نگهداری تیلر نسبت به سایر تجهیزات و ادوات کشاورزی بسیار کمتر بوده و در نتیجه استفاده ازآن ها مقرون به صرفه تر می باشد.
از افزایش میکروب در خاک جلوگیری می کند و باعث تهویه خاک در مزرعه کشاورزی می شود.
با شخم زدن زمین موجب نفوذ آب بالایی به داخل خاک می شود.

شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل نمایندگی فروش انواع تیلر و کلتیواتور در تهران می‌باشد و فروش در سایر شهرهای ایران را نیز پوشش می‌دهد و همچنین محصول مورد نظر شما را با پلمپ کامل کارخانه با بسته بندی توسط پیک در تهران و توسط باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ، در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

و همچنین برای مشتریان عزیزی که قصد خرید انواع تیلر کشاورزی و کلتیواتور را به صورت حضوری دارند ما این امکان را برایتان فراهم کرده‌ایم تا شما مشتریان گرامی بتوانید به صورت حضوری از ما خرید کنید و از نزدیک کیفیت محصول را مشاهده کنید.

و پس از تست و بررسی کامل دستگاه، آن را تحویل بگیرید.

شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل با کادری مجرب و فنی شما مشتریان عزیز را در جهت خرید بهترین نوع از انواع تیلر و کلتیواتور که متناسب با کسب و کارتان باشد، توسط کارشناسان مجرب این شرکت به شما مشتریان گرامی مشاوره فنی خواهد داد.

شما می توانید انواع تیلر یا کلتیواتور کشاورزی را از شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل که دارای نمایندگی فروش انواع تیلر یا کلتیواتور کشاورزی می‌باشد و با بهترین کیفیت و قیمت و همچنین بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه می‌کند تهیه نمایید. هدف شرکت آبادیزل، جلب رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی است.

همچنین بخوانید
در این مقاله به معرفی انواع کارواش صنعتی و کاربرد های آن اشاره میکنیم پس با ما همراه باشید. کارواش های صنعتی دستگاهی پر کاربرد هستند. که برای شستشوی سطوح و اشیا کثیف یا آلوده، مانند، وسایل نقلیه و سطوح بتنی، نمای ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.
ما در این مقاله‌ به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد و معایب و مزایای ژنراتورهای ذغالی و براشلس را به خوبی برای شما بررسی خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: