شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

معرفی بهترین مدل‌های موتور برق برای کولر گازی

با شروع فصل گرما، استفاده از انواع وسایل سرمایشی رواج قابل توجهی پیدا می‌کند. از جمله انواع این لوازم و تجهیزات می‌توان کولرهای آبی، کولرهای گازی و انواع اسپیلت‌ها، که در واقع شکل تکامل یافته کولرهای گازی هستند، را نام برد. همان‌طور که می‌دانید تمامی این ابزار از اجزایی تشکیل شده‌اند.

برای خرید بهترین مدل های موتور برق روی عکس زیر کلیک کنید.

خرید موتور برق


برای کسب اطلاعات بیشتر یا راهنمایی خرید موتور برق با آبادیزل همراه باشید: 

آنچه در این مقاله میخوانیم:


آیا با موتور برق می‌توان کولر گازی را روشن کرد؟

نکات مهم درباره خرید موتور برق کولر گازی

قیمت موتور برق مناسب برای کولر گازی

ویژگی‌های موتور برق مناسب برای کولر گازی

توان مورد نیاز برای کولر گازی

قیمت موتور برق برای کولر گازی

خرید موتور برق برای کولر گازی

معرفی موتور برق برای کولر گازی 12000

معرفی موتور برق برای کولر گازی 24000

معرفی موتور برق برای کولر گازی 36000


آیا با موتور برق می‌توان کولر گازی را روشن کرد؟

آیا با موتور برق می‌توان کولر گازی را روشن کرد

یکی از ابزارهای مهم به کار رفته در ساخت این لوازم سرمایشی، ژنراتور و سیستم پیشران است.

از طرف دیگر و در حال حاضر، یکی از پر مصرف‌ترین وسائل سرمایشی، کولرهای گازی و اسپیلت‌ها هستند. 

در حقیقت می‌توان گفت برای انتخاب و خرید موتور برق کولر لازم است به نکات زیادی توجه داشته باشید.

خرید این ابزار باید کاملا هوشمندانه و آگاهانه صورت بگیرد. چراکه این دسته از تجهیزات، دارای انواعی از مدل‌ها هستند بنابراین توجه به نکاتی پیش از خرید موتور برق مخصوص کولر ضرورت دارد.

 به طور کلی موتور برق یا همان مولد الکتریکی یک دستگاهی است که انرژی مکانیکی که به وسیله سوختن گازوئیل یا بنزین تولید می‌شود را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. باید در نظر داشت که موتور برق به موتور ژنراتور هم شناخته می‌شود و در بازار نیز به موتور ژنراتورهای کوچک هوا خنک و پرتابل معروف هستند.

باید در نظر داشت که کولر گازی مصرف برق زیادی دارد. برای تهیه موتور برق باید موارد مختلفی را در نظر گرفت. در منطقه ای که برق وجود ندارد می‌توان با جایگزین کردن موتور برق که ممکن است با هر سوختی کار کند و برق مورد نیاز ما را تامین می‌کند. در هنگام خرید موتور برق باید دقت کرد چون این وسیله دارای قیمتی بالا است پس در هنگام خرید باید تمام موارد را در نظر گرفت.


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع بهترین مدل های موتور برق برای کلینیک دندان پزشکی به مقاله مراجعه کنید.


نکات مهم درباره خرید موتور برق کولر گازی

 مهم‌ترین نکته که در هنگام خرید موتور برق باید به ان دقت کرد توان دستگاه است. توان دستگاه نیز با نیاز ما با ان رابطه مستقیم دارد پس باید ابتدا نیاز خود به موتور برق را مورد بررسی قرار دهیم.

 بعضی افراد گمان می‌کنند که برای خرید بهترین محصول انتخاب دستگاه با بالاترین توان است که این امر منطقی نیست. در این مرحله به بررسی موتور برق‌ها از نظر سیستم استارت می‌پردازیم. در مدل‌های قدیمی موتور برق این مولدها با هندل کار می‌کردند. پس به این دلیل به ان ها موتور برق هندلی هم گفته می‌شود. با گذشت زمان این موتورها مجهز به سیستم استارت شد.

ولی باز هم در ابتدای به کار گیری این سیستم دور گرفتن دستگاه نیز بر عهده هندل بود. دوباره با پیشرفت تکنولوژی هندل حذف شد و جای خود را به باتری داد. تا این که موتورهای برق امروزی دارای سیستم هوشمند و اتوماتیک است که در هنگام قطع برق این دستگاه به طور اتوماتیک شروع به کار می‌کند و انرژی مورد نیاز را تامین می‌کند. البته این امکان وجود دارد که این حالت خود کار را می‌توان حذف کرد و به صورت دستی دستگاه را روشن کرد.

در این مرحله ما باید میزان مصرف کولر گازی را بدانیم تا بتوانیم یک محصول مطابق با این نیاز پیدا کنیم.

در مورد کولر گازی‌ها باید بدانیم که تناژ کاری یک تن که همان ۱۳۰۰ وات است که توان مورد نیاز ان ۱.۶ کاوا است و طبق روال کولرهای با تناژ ۱.۵ تن همان ۱۹۰۰ وات است که نیاز به توان ۲.۴ دارد

 در اخر کولرهای با تناژ ۲ تن که همان ۲۵۰۰  وات است به ۳ کاوا توان نیاز مند است. پس در هنگام خرید کولر گازی باید این ارقام را در نظر داشت. برای اطمینان بهتر است از موتور برقی با توان بیشتری استفاده کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

به طور کلی برای یک کولر گازی ۱۲۰۰۰ و یک یخچال کوچک و چند لامپ روشنایی به توان ۵ کیلو وات نیاز دارد. یک کولر گازی ۳۶۰۰۰ و یخچال کوچک و چند لامپ روشنایی به توان ۷.۵ وات نیاز دارد. کولر گازی ۳۶۰۰۰ و کولر ابی ۷۰۰۰ و چند کامپیوتر و پرینتر و چند روشنایی به توان ۱۰ کیلو وات نیاز دارد.

در هنگام خرید موتور برق علاوه بر توان ان باید موارد دیگری را هم مورد بررسی قرار دهیم. به دلیل مصرف بالای کولر گازی و این که باید به طور دایم در طول روز روشن باشد پس مصرف زیادی دارد. به سبب این امر باید از یک موتور برق با سوخت کمتر استفاده کرد پون هر قدر میزان سوخت موتور برق کمتر باشد به صرفه جویی برای شما کمک می‌کند. باید در نظر داشت که هزینه سوخت تنها گزینه نیست بلکه تامین این سوخت به طور دایم هم یک مشکل است.

در مورد موتور برق‌های بنزینی و دیزلی باید در نظر داشت که قیمت بنزین بیشتر از گازوئیل است. البته در این مورد جابجایی دستگاه مد نظر نیست. برای استفاده موثر برق برای کولر گازی دیگر قابلیت جابجایی و وزن و حجم اهمیت ندارد.

چون که نیاز به جابجایی موتور برق نیست پس لازم نیست که هزینه اضافی صرف این موضوع کنیم. اما صدای ان مد نظر است چون از این وسیله در محیط‌های مسکونی استفاده می‌شود پس بهتر است از نوع‌های کم صدا استفاده شود. استفاده کولز گازی از موتور برق نیازمند جریان بالایی است پس خروجی ۳۰ تا ۵۰ امپر در مدار کار ساده ای نیست.

به طور کلی موتور برق بی صدا وجود ندارد و منظور از بی صدا همان کم صدا است. این نوع موتور برق‌ها در شاسی‌هایی کاملاً پوشیده شده اند که صدا را تا حد امکان خفه می‌کند. این نوع موتور برق‌ها چون در  فضاها بسته قرار می‌گیرند برای کنترل گرما نمی‌تواند از حد اکثر توان خود استفاده کند. البته اگر به گاز شهری دسترسی دارید می‌توانید انتخاب موتور برق گازی بهترین گزینه است.

موتور برق بنزینی در صورت دسترسی به بنزین هم گزینه مناسبی است. باید در نظر داشت که روشن شدن موتور برق با استفاده از هندل یا  استارت برقی موتور بنزینی بسیار اسانتر از موتورهای دیزلی است  مخصوصاً در هوای سرد. البته هزینه تعمیرات موتورهای بنزینی نصف و یا حتی کمتر از  نصف موتورهای گازوئیلی است.

هزینه سوخت موتورهای بنزینی حدود ۳ برابر موتورهای گازوئیلی است و البته قیمت موتور برق‌های دیزلی ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از بنزینی است. نکته مهم دیگر در انتخاب موتور برق شرکت سازنده ان است که در قیمت این محصول هم تاثیر دارد.

پس به این نتیجه می‌رسیم که موتور برق‌ها دارای توان‌های مختلفی هستند و هر اندازه موتور قوی‌تر باشد دستگاه توانایی تولید برق بیشتری را دارد. البته باید در نظر داشت که دینام یا همان سیم پیچ که موتور را می‌چرخاند و به تولید برق می‌پردازد باید متناسب با قدرت و برق تولیدی دستگاه باشد.

قیمت موتور برق مناسب برای کولر گازی

موتور برق انواع مختلفی دارد که هرکدام برای یک کاربرد مناسب هستند. برخی از مدل‌های این ژنراتور کوچک کاربردهای مختلف دارند و می‌توان از آن‌ها برای انواع وسایل استفاده کرد.

برخی دیگر نیز به‌صورت تخصصی و برای کاربردهای خاص طراحی شده‌اند. در این شرایط لازم است با دقت کافی محصول موردنظر خود را انتخاب کنید تا هم نیاز شما برطرف شود و هم آسیبی به دستگاه مصرف‌کننده وارد نشود. ژنراتور مناسب برای کولر یکی از این موارد است که بسیاری به قیمت موتور برق مناسب برای کولر گازی و اطلاع از آن علاقه دارند.

ویژگی‌های موتور برق مناسب برای کولر گازی

موتور برق مناسب کولر گازی چند ویژگی مهم دارد که باید حتما به آن توجه کنید:

توان: اولین و مهم‌ترین موضوع توان است و مشخص می‌کند که آیا موتوربرق توانایی پاسخگویی به نیاز کولرگازی را دارد یا خیر. به‌ این‌ ترتیب موتور برق قوی برای کولر گازی به مواردی گفته می‌شود که توان آن‌ها بالا است یعنی مقدار برق تولید شده در واحد زمان عدد بالایی محسوب می‌شود.

توجه به نوع سوخت: کولر گازی برق زیادی مصرف می‌کند و احتمالا موتور برق باید ساعت‌های طولانی کار کند. به‌ این‌ ترتیب خیلی مهم است که به نوع سوخت توجه کنید تا در طولانی‌ مدت به‌صرفه باشد. به‌ این‌ ترتیب تنها توجه به قیمت موتور برق مناسب برای کولر گازی کافی نیست و باید به راندمان ژنراتور هم توجه کنید.

ویژگی‌های موتور برق مناسب برای کولر گازی

توان مورد نیاز برای کولر گازی

مجدداً تأکید می‌کنیم که اعداد طرح شده در این بخش تنها به صورت میانگین و تقریبی بیان شده و اصل استناد شما باید بر ویژگی‌های کولر گازی خودتان باشد. اما به طور میانگین می‌توان به اعداد زیر اعتماد کرد:

  • کولر گازی‌هایی که دارای تناژ کاری 1 تن هستند و در اصطلاح 1300 واتی می‌باشند به 1.6 کاوا توان نیاز دارند.
  • کولر گازی‌هایی که دارای تناژ 1.5 تن هستند و در اصطلاح 1900 واتی هستند نیازمند 2.4 کاوا توان هستند.
  • کولر گازی‌هایی که دارای تناژ 2 تن هستند و در اصطلاح 2500 واتی می‌باشند به 3 کاوا توان نیاز دارند.

اعداد فوق تا حد زیادی در خرید موتور برق برای کولر گازی معتبر هستند و قابل استناد می‌باشند.

همچنین جهت اطمینان، موتور برقی قدرتمند تر از حداکثر نیاز خود خریداری نمایید . چرا که  ممکن است در آینده دستگاهی با توان مصرفی کمی بیشتر از مدل قبلی خریداری نمایید.

  • کولر گازی ۱۲۰۰۰ – یخچال کوچک – چند عدد روشنایی = توان مورد نیاز ۵ کیلووات 
  • کولر گازی ۲۴۰۰۰ – چند عدد روشنایی – یخچال کوچک = توان مورد نیاز ۶ کیلووات
  • کولر گازی ۳۶۰۰۰ – یخچال کوچک – چند عدد روشنایی = توان مورد نیاز ۷/۵ کیلووات 
  • کولر گازی ۳۶۰۰۰ – یخچال کوچک – جند عدد روشنایی – کامپیوتر- TV = توان مورد نیاز ۸/۵ کیلووات 
  • کولر گازی ۳۶۰۰۰ – کولر آبی ۷۰۰۰۰ – چند عدد کامپیوتر – پرینتر – چند عدد روشنایی = توان مورد نیاز ۱۰ کیلووات

قیمت موتور برق برای کولر گازی

قیمت موتور برق مناسب برای کولر گازی بر اساس مشخصه‌هایی که قبلا توضیح داده شد تعیین می‌شود. هر چه توان دستگاه بالاتر باشد قیمت هم بیشتر است. علاوه بر این، امکانات، نوع سوخت و ... همگی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت هستند.

برند نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که تاثیر بزرگی روی قیمت دارد. دقت کنید که همیشه قیمت بالاتر یک برند به معنی کیفیت بیشتر نیست زیرا برندهای بسیاری وجود دارند که محصولات خود را با کیفیت بالا اما قیمت نسبتا پایین ارائه می‌کنند.

برای گرفتن قیمت و مشاوره رایگان جهت خرید موتور برق متناسب با نیاز شما با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

خرید موتور برق برای کولر گازی

قیمت موتور برق مناسب برای کولر گازی و مشخصه‌های فیزیکی اهمیت زیادی قبل از خرید دارند. در ابتدا نیاز خود را بررسی کنید یعنی کولر چه توانی دارد و چه مقدار در روز روشن است. بعد از آن موتوربرق مناسب نیاز خود را بر اساس توان، ابعاد، نوع سوخت و سایر ویژگی‌هایی که توضیح داده شد تهیه کنید.

در ادامه مدل های مختلف موتور برق را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم.

معرفی موتور برق برای کولر گازی 12000

توان مورد نیاز برای راه اندازی کولر گازی تا قدرت 12000 به علاوه چند لوازم برقی کم مصرف مانند لامپ، لپ تاپ ، شارژر و ... 5 کیلو وات است. البته همانطور که گفته شد این اعداد تقریبی هستند و باید دقیق تر محاسبه شود.

برای گرفتن مشاوره رایگان با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

موتور برق جیانگ دانگ بنزینی مدل JD 7000 JWe2 

موتور برق های جیانگ دانگ به عنوان یکی از بهترین موتور برق های چینی که در گرید یک کیفیتی قرار دارند، جیانگ دانگ در تولید موتور برق در توان های مختلف در نوع سوخت های بنزینی و دیزلی فعالیت می کند که مدل ۴ کیلوواتی این موتور برق یکی از  مدل های موتور برق های جیانگ دانگ بوده و برای بسیاری از نیازهای کوچک تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور برق جیانگ دانگ بیشتر به صورت بنزینی ساخته می شود و تعداد دیزلی های این محصول محدود است.

کمپانی جیانگ یکی از قدیمی ترین برندهای چینی تولید کننده ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در جهان است که بیش از شش دهه فعالیت درخشان در این حوزه به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که به سراغ محصولی با کیفیت بالا و با پشتیبانی قدرتمند از کمپانی دارای ریشه و اصالت آمده اید.

مشخصات موتور برق جیانگ دانگ دارای تنوع بسیار بالایی است و برای کارکردهای مختلفی طراحی شده اند.موتور برق های رده کوچک برای روشن کردن لامپ ها و دستگاه های کم مصرف و موتور برق های رده بزرگ تر که تا 8.5 کیلو وات هستند برای مصارفی چون روشن کردن یخچال، تلویزیون، پمپ آب و کولر گازی کاربرد دارند.

این ویژگی ها فروش موتور برق جیانگ دانگ را به دلیل قطع مکرر برق شهری در بازار ایران افزایش داه است و به یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی تبدیل شده است.

ویژگی انواع موتور برق جیانگ دانگ

  • مصرف سوخت بنزین پایین
  • کیفیت ساخت بالا
  • باک سوخت بزرگ
  • انواع تک فاز و سه فاز
  • دارای سیستم تنظیم ولتاژ AVR جهت تثبیت سطح ولتاژ و کاهش نوسانات
  • نصب و راه اندازی آسان
  • دارای عملکرد و راندمان بسیار بالا
  • صدای تولیدی بسیار کم و بی صدا
  • مجهز به حفاظت عایقی در برابر رطوبت و گرد و غبار
  • قیمت مناسب

مزایای موتور برق جیانگ دانگ

  • موتور قدرتمند با قابلیت راه اندازی آسان
  • دارای دینام با سیم پیچی مسی یک پارچه و عایق دمایی بالا
  • دارای پنل کنترل حرفه ای
  • کلید برق کامل
  • کنترل هرز گرد
  • مجهز به خروجی 12 ولت DC
  • مخزن سوخت فولادی بزرگ به همراه گیج و صافی
  • دارای موتور جیانگ دانگ OHV

مشخصات فنی برق جیانگ دانگ بنزینی مدل  JD 7000 JWe2

  • نحوه روشن شدن : دکمه استارت |  Start Key
  • موتور چهار زمانه تک فاز | OHV Forced Air –Cooled, 4 stroke
  • دو پورت خروجی | 2 output port
  • سیستم خنک کننده هوا خنک | Air Cooling System
  • باتری  Optional
  •  سیم پیچ تمام مس | 100% Copper
  • سیستم AVR تنظیم کننده ولتاژ خازنی
  • ژنراتور بدون زغال | BrushLess

مدل (کاتالوگ)

موتور برق جیانگ دانگ مدل  JD-7000-JWE2 

نام محصول

جیانگ دانگ

مدل محصول

بنزینی JD-7000-JWE2   

حداکثر توان

5 کیلووات

توان خروجی

6٫5 کیلووات

حجم موتور

420 سی سی

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

ولتاژ

230 ولت

تعداد فاز

1

فرکانس

50 هرتز

میزان کارکرد مداوم

8 ساعت

میزان صدا

72 دسیبل

ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)

(710*535*590) میلیمتر

وزن

96 کیلوگرم

مجهز به سیستم

AVR

کشور سازنده

چین (china)


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع موتور برق چیست و چگونه کار می کند؟ به مقاله مراجعه کنید.


موتور برق بنزینی لیفان مدل LGF 5500 E

موتور برق بنزینی لیفان مدل LGF 5500 E

موتور برق کیفی لیفان ، مولد برق اضطراری در سایز کوچک است که به شما این امکان را میدهد که به آسانی آن را جابجا کنید.

این نوع موتور برق به کمک سوخت بنزین، برق لازم برای مصارف عادی مورد نیاز شما را تامین می‌کند.

موتور برق کیفی یا مسافرتی یا چمدانی نیز مشهور است به دلیل قابلیت حمل آسان و سیار بودن آن، کاربرد وسیعی برای کاربری‌های خانگی، ویلایی، باغ و ... پیدا کرده است.

کمپانی چینی لیفان جزوه صنایع دولتی کشور چین به شمار می ورد و همانند خودرو های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در بازار صنعتی کشور محصولی قابل اطمینان و با کیفیت به شمار می رود. موتور برق های لیفان کم صدا، بدون نوسان، بدون دود و کم مصرف هستند که تمامی این مزایا این محصولات را به یکی از بهترین گزینه های ممکن برای ساختمان های مسکونی یا مصارفی که نیازمند حمل موتور برق هستید نظیر سفر یا پیک نیک و کمپینگ می کند.

موتور برق کیفی لیفان مدل LGF 5500

موتور برق بنزینی لیفان مدل 5500e به عنوان یکی از بهترین موتور برق های چینی که در گرید یک (grade A) کیفیتی قرار دارند، لیفان در تولید موتور برق در توان های مختلف در نوع سوخت های بنزینی و دیزلی فعالیت می کند. مدل 5.5 کیلوواتی این موتور برق دارای سیستم استارتی و چرخ است.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی لیفان LGF 5500 E  

نام محصول

لیفان

نوع موتور

4 زمانه-تکفاز

سیستم راه اندازی

هندلی/الکتریکی

توان

5.5 کیلوگرم

میزان صدا

77 دسی بی

نوع سوخت

بنزین

وزن

95/105  کیلوگرم

ظرفیت باک

15 لیتر

کارکرد مداوم

7.3 ساعت

تعداد سیلندر

تک سیلندر

سیستم خنک کننده

هوای خنک

ظرفیت روغن

0.6  لیتر

ولتاژ

V 240 /220/120

مصرف سوخت

0.390 میلی لیتر در ساعت

فرکانس

50 هرتز

کشور سازنده

چین


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 E

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 E

موتور برق کاما 5 کیلووات مدل KDE 5500E است که با توان 5 کیلووات قادر به روشن کردن تمامی مصرف کنندگان برقی خانگی تا ظرفیت 25 آمپر است.

 این موتور برق 5 کیلووات توانایی روشن کردن همزمان یخچال، تلویزیون، کولر، پمپ آب، و سایر وسایل برقی را دارا است که با ظرفیت باک خود می تواند تا 10 ساعت تحت بار 80 درصد فعالیت کند تا برق شهری شما برگردد.

این موتور برق برای مصارف خانگی، صنعتی ، ساختمانی، جوشکاری ، سنگ فرز و مکانهای اداری استفاده می شود که هم به صورت سه فاز و هم به صورت تکفاز موجود است.

این موتور برق ها علاوه بر دادن خروجی برق کافی منازل در استفاده برای مصارف جوشکاری نیز می توانند مفید باشند و در انواع گوناگونی از این موتور برق ساخته می شود که با سایلنسر و به صورت اوپن به فروش می رسند.

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید انواع موتور برق ، برند کاما (KAMA) است.

امروزه به واسطه استفاده گسترده و کاربردی موتور برق یا ژنراتور، تهیه و خرید انواع موتور برق کاما نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کیفیت خوب تولیدات، تنوع در انتخاب و داشتن امکانات مناسب سبب شده تا ژنراتورهای کاما بیش از پیش مورد توجه خریداران قرار گیرد.

مزایای موتور برق  ۵ کیلووات KAMA

  • قیمت ارزان
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا در ساخت
  • مصرف سوخت پائین
  • وزن کم ( جابجایی آسان موتور برق )
  • مدت زمان بالای کارکرد مداوم

موتور برق 5 کیلووات KAMA که مدل KDE 5500E نام دارد دارای ابعاد کوچک و خوش طرح تولید شده اند و برای مصارف کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

موتور برق های کاما به صورت تکفاز و سه فاز در بازار موجود هستند و مدل های سه فاز آن ها از 5.5 کیلووات ظرفیت تولید برق را دارا هستند.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 5500E

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 5500E

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

12.5 لیتر

حداکثر توان

5 کیلووات

توان

4.2-5

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

80 کیلوگرم

صدای تولیدی

۷۶ دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

ظرفیت روغن

0.8 لیتر

جریان خروجی

22 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-10

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


مشخصات فنی موتور برق بنزینی کامینز مدل P4500w

مشخصات فنی موتور برق بنزینی کامینز مدل P4500w

موتور برق های بنزینی کامینز  Cummins که سابقه طولانی در تولید موتور برق های با کیفیت دارد و یکی از معروف ترین برند های موتور برق در بازار است که با سابقه ای که از این کمپانی در بازار موجود است می توانید با خیالی آسوده برای سال ها روی این موتور برق حساب باز کنید.

این موتور برق توسط شرکت بازرگانی مهندسی آبا دیزل با توان های 2.5 کاوا الی 7.5 کاوا در بازار عرضه می گردد و و از سوخت بنزین برای تولید برق استفاده می کند و می تواند گزینه خوبی برای مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و ساختمانی باشد.

موتور برق بنزینی کامینز Cummins کامینز یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که موتورها، فیلتراسیون و محصولات تولید برق را طراحی، تولید و توزیع می کند. کامینز همچنین به موتورها و تجهیزات مرتبط، از جمله سیستم‌های سوخت، فیلتراسیون ، کنترل انتشار، سیستم‌های تولید نیروی برق و کامیون‌ها خدمات می‌دهد.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی کامینز مدل P4500w

نام محصول

کامینز

مدل محصول

P4500w

سوخت مصرفی

بنزین

توان

کیلووات 5.5

حداکثر توان

6 کیلووات

حجم موتور

337 سی سی

ولتاژ خروجی

230 ولت

نوع سیستم احتراق

CDI

شدت جریان مستقیم D

3.8 آمپر

قدرت موتور

11 اسب بخار

حجم مخزن سوخت

24.6 لیتر

حجم روغن

1.1 لیتر

ولتاژ مستقیم DC

12 آمپر

سیم پیچ

مس

نوع موتور

تک سیلندر چهار زمانه

ابعاد طول*عرض*ارتفاع

72*60*60 سانتی متر

وزن دستگاه

85 کیلوگرم

میزان صدا در فاصله 7 متری

76 دس ی بل

تعداد فاز

1

سیستم راه اندازی

هندلی دستی استارتی

نوع سیستم خنک کننده

هوا

تعداد خروجی

2

دارای سیستم

AVR

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع بهترین مدل های موتور برق برای ویلا و باغ به همراه لیست قیمت به مقاله مراجعه کنید.


کمپانی ژاپنی المکس که به بیشتر به خاطر موتور برق های بنزینی هوندا المکس در بازار ایران شناخته می شود، کمپانی مطرح و صاحب نام ژاپنی است که در سال ۱۹۰۸ توسط ساوافوجی در شهر توکیو پایه گذاری شده است.

کمپانی المکس در طول عمر خود که به بیش از یک قرن می‌رسد، محصولاتی مختلفی نظیر تجهیزات الکتریکی وسایل نقلیه، یخچال های پرتابل، ژنراتورهای صنعتی و انواع موتور برق های بنزینی المکس را تولید کرده و در طی سالهای فعالیت طولانی خود مسیر پیشرفت و توسعه بر دانش روز طی کرده است و افزایش کیفیت محصول برای این شرکت در اولویت اول بوده است.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل Honda Elemax SH6500EX

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل  SH6500EX

موتور برق بنزینی elemax ساخت کشور ژاپن و با استاندارد CE ، ISO قابل ارائه است.

موتور برق بنزینی هوندا مدل 6500 دارای سیستم اتوماتیک کنترل مصرف سوخت متناسب با میزان خروجی از ۱ تا ۳ لیتر در ساعت (متناسب با مدل و توان خروجی) است.

هوندا المکس مدل SH 6500  مناسب جهت استفاده مناسب جهت استفاده در خانه ها، ادارات، کارگاه های کوچک، تجهیزات کامپیوتری (سرور شبکه) و ... است.

موتور این مولد در حالت بهینه ای قرار دارد و با مصرف کمترین میزان سوخت بیشترین میزان انرژی الکتریکی را تولید می کند.

موتوربرق هوندا المکس 6500 تک فاز در فرکانس ۵۰ می‌باشد.

سیستم احتراق این دستگاه ترانزیستور است.

مهم ترین مزیت این مولد این است که با استانداردهای جهانی محیط زیست سازگار است و آلایندگی کمی دارد.

مجهز بودن این دستگاه به چراغ هشدار دهنده روغن و سیستم AVR  جهت تنظیم ولتاژ و قطع کننده جریان در صورت ایجاد نوسان در مواقع ضروری از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

مشخصات فنی موتور برق هوندا المکس SH 6500 EX

  • مجهز به دارای پنل ای وی آر AVR پنل جهت جلوگیری از نوسانات برقی
  • مناسب جهت استفاده در خانه ها، ادارات، کارگاه های کوچک، سیستم های شبکه و مخابرات و …
  • دارای سیستم روشن کننده دستی هندل | Handle Start
  • دارای خروجی تک فاز ۲۲۰/۲۴۰ ولت
  • دارای سیم پیچ مس | 100% Copper
  • مقدار صدا ۷۵ دسی بل | 75 db
  • ۸ ساعت کار مداوم
  • ابعاد دستگاه ۴۹۳×۵۴۸×۷۰۸ میلی متر
  • حجم دستگاه ۳۷۳ cc
  • وزن دستگاه ۷۵ kg
  • مجهز به چراغ هشدار روغن
  • گنجایش مخزن سوخت آن ۲۸ لیتر | Fuel Tank 28L

مدل (کاتالوگ)

موتور برق هوندا المکس مدل SH 6500 EX

نام محصول

هوندا المکس

مدل محصول

SH 6500 EX

سوخت مصرفی

بنزین

توان اسمی

5

توان موتور

10.7HP/8KW

حجم موتور

389

توان خروجی ژنراتور

3800 وات نامی دائم کار, 4700 وات حداکثر

حداکثر توان (کاوا)

5.8 کاوا

نوع موتور

موتور برق بنزینی

ظرفیت مخزن سوخت

28 لیتر

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیستم راه اندازی

هندلی دستی

سیستم خنک کننده

هوای خنک

ظرفیت مخزن سوخت

28

حجم سیلندر

389cc

دور موتور

3600 RPM

فرکانس

50 هرتز

میزان کار مدام (ساعت)

10

نوع موتور

تک سیلندر چهار زمانه OHV

جنس سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

ضریب قدرت موتور

1

تعداد فاز

1

حجم مخزن روغن

1.1

وزن دستگاه

75 کیلوگرم

میزان صدای تولید شده

71 دسی بل

سیستم جرقه

الکتریکی

ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)

708*548*493 میلی متر

سایر مشخصات

دارای لامپ LED , سیستم هشدار سوخت

سایر توضیحات موتور

موتور تک سیلندر, هواخنک, چهار زمانه

سایر توضیحات موتور

دارای خروجی 12VDC-8.3A


موتور برق دیزلی روبین مدل RGD5000E

موتور برق دیزلی روبین مدل RGD5000E

موتور برق روبین یکی از موتور برق های با کیفیت در بازار جهان و ایران است. شرکت سوبارو (Subaru) ژاپن سازنده ی موتور برق روبین، بیش از 40 سال در زمینه ی ساخت انواع motorbargh ها فعالیت دارد. موتور برق های دیزلی به دلیل در دسترس بودن و پایین بودن قیمت سوخت گازوئیل، همواره مورد توجه کاربران قرار دارد.

موتور برق های روبین سوبارو که بیشتر در بازار ایران به نام موتور برق های روبین شناخته می شود و لوگو سوبارو نیز روی آن نیز به چشم می خورد محصولی از ابر شرکت ژاپنی سوبارو است که عمده شهرت این برند به دلیل اتومیبل های این شرکت است و فارغ از حوزه اتومبیل این کمپانی ژاپنی یکی از پیشگامان عرصه هوافضا، تکنولوژی و تولید محصولات صنعتی است.

ویژگی های موتور برق دیزلی روبین RGD5000E

  • دارای سه پورت خروجی
  • مجهز به سنسور روغن، در صورت کم بودن سطح روغن موتور راه اندازی نمی شود.
  • مجهز به ولت متر AC، خروجی DC
  • مجهز به مدارشکن AC و فیوز حفاظتی DC
  • دارای سوئیچ قدرت کامل با ولتاژ دوگانه
  • دارای مخزن سوخت بسیار بزرگ با نشانگر سوخت
  • مجهز به صدا خفه کن با ظرفیت بالا
  • کیت 2 چرخ یا 4 چرخ
  • صدا خفه کن اگزوز مورد تأیید USDA
  • استارت برقی
  • دستگیره جهت جابجایی
مدل  RGD5000E
تنظیم ولتاژ AVR با رگولاتور ولتاژ خازنی
فرکانس 50/60 هرتز
ولتاژ در فرکانس 50 هرتز 110V, 220V, 240V, 110/220V
تعداد فاز تک فاز
پورت جریان DC 12 ولت 8.3 آمپر با توان 100 وات
توان تولیدی نامی 5.3 کاوا یا 4.3 کیلووات
مدل موتور DY 41 D
نوع موتور روبین سوبارو 4 زمانه هوا خنک
حجم موتور 412 سی سی
نوع سوخت گازوئیل سبک
ظرفیت تانک سوخت 16 لیتر
عملکرد مداوم نامی (ساعت در بار نامی) 9.4 ساعت
سیستم استارت هندلی یا دستی
ابعاد طول 673، عرض 500 و ارتفاع 542 میلیمتر
وزن خالص 95 کیلو گرم

موتور برق لانسین مدل LC 6500 DAS

موتور برق لانسین مدل LC 6500 DAS

موتور برق 5 کیلووات لانسین مدل LC 6500 DAS که با توان 5 کیلووات با تعداد دوران 3000 دور ، دارای یک منبع 18 لیتری سوخت است که با سوخت بنزین کار می کند.

از این موتور برق برای روشنایی مصارف نظیر روشنایی لامپها، یخچال و تلویزیون و هیتر برقی ،شارژر ها و استفاده می شود که می تواند به صورت مداوم 8 الی 10 ساعت برای شما روشن بماند.

کمپانی لانسین (loncin) کمپانی بزرگی فعال در حوزه تامین زنجیره صنعت و تجهیزات انرژی است که کار خود در سال ۱۹۹۳ در کشور چین شروع کرده است.

عمده شهرت این کمپانی چینی تولید موتور برق های دارای مصرف سوخت بسیار پایین با تمرکز بر توسعه محصولات با آلایندگی پایین به منظور کاهش آلودگی کربنی است.

مزایای موتور برق 5 کیلووات استارتی LONCIN

  • طول عمر طولانی
  • کیفیت عالی ساخت
  • خدمات پس از فروش
  • میزان مصرف سوخت بسیار پائین
  • لوازم یدکی به صورت کامل موجود است
  • قیمت مناسب نسبت به برند های ژاپنی
  • موتور برق کوچک و به راحتی قابل حمل است
  • دارای سیستم کنترل کننده ولتاژ یا همان AVR جهت رفع نوسانات ولتاژی

مشخصات فنی موتور برق لانسین مدل LC 6500 DAS

این موتور موتور برق 5 KW کیلووات لانسین با یک موتور تک فاز با ولتاژ ۲۲۰ ولت با رگلاتور ولتاژ AVR کار می کند،که با هوا خنک می شود.

این دستگاه با ابعاد 60*50*55 و وزن 58 کیلوگرم است ، مصرف سوخت آن نیم لیتر در ساعت است.

موتور برق 5 کیلوواتی LONCIN که سایز متوسط  موتور برق شرکت لانسین است که علاوه بر حجم کم دارای کارایی بالایی برای مصارف خانگی و روشنایی و همچنین جوشکاری است.

موتور برق  5 کیلووات در برابر موتور برق های ژاپنی به راحتی می تواند با اعتبار گام بردارد و با کیفیت بالای خود یک رقیب سر سخت برای آن ها باشد.

موتور برق های LONCIN یکی از معتبرترین برندهای چینی است که علاوه بر دارا بودن گرید یک کیفیت در سطح جهانی توانایی ساعت کارهای بالایی را داراست.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق لانسین LC 6500 DAS

نام محصول

لانسین

مدل محصول

LC 6500 DAS

سوخت مصرفی

بنزین

توان موتور

5kw

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

نوع موتور

تک سیلندر

ولتاژ خروجی

220 ولت

تعداد فاز

1

سیستم راه اندازی

استارتی

سیستم خنک کننده

هوای خنک

سیستم کنترل ولتاژ

AVR

ظرفیت روغن

1.1 لیتر

فرکانس

50 تا 60 هرتز

وزن دستگاه

79 کیلوگرم

قدرت موتور

6 اسب بخار

نوع ولتاژ خروجی

AC , DC

نوع سیستم احتراق

CDI

حجم موتور

389 سی سی

قدرت خروجی

6000 وات

تعداد فاز

1

چرخ

ندارد

سایر توضیحات موتور

دارای استاندارد آلایندگی اروپا CE

میزان صدای تولید شده

76 دسی بل

ابعاد

55x55x69 سانتی‌متر

کشور سازنده

چین (china)


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع بهترین مدل های موتور برق برای جوشکاری به مقاله مراجعه کنید.


مشخصات فنی موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG9650-A

معرفی موتور برق برای کولر گازی 24000

در ادامه به معرفی چند مدل از موتور برق های مناسب برای کولر گازی 24000 می‌پردازیم.با ما همراه باشید

یکی از تولیدات کمپانی هیوندای موتور برق های با کیفیت آن است که در رنج توان 8. کیلووات که یک موتور برق کوچک به شمار می رود تا رنج توان 8.5 کیلووات که موتور برق هیوندای در رده صنعتی محسوب می شود و توانایی پاسخ گویی به نیاز های صنعتی و نیمه صنعتی و کارگاهی را دارد تولید و وارد بازار است.

مشخصات فنی موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG9650-A

موتور برق هیوندای مدل HG9650-A موتور برق های هیوندای با لایسنس هیوندای کره جنوبی تولید شده همچنین موتور برق های این کمپانی با توان 6.۵ کیلو وات KW فوق از سری محصولات بنزین سوز هیوندای با توان است.

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG9650-A

موتور برق بنزینی هیوندای دارای یک عدد باطری battery ، سیستم جرقه از نوع مگنت Magnet type ignition system ، حجم روغن oil volume  ۱/۱ لیتر است. این دستگاه دارای نمایگشر دیجیتال ساعت ، و استارت الکتریکی و ولتاژ و فرکانس voltage and frequency نیر می‌ باشد. همچنین دارای تنظیم کننده ولتاژ AVR بوده که جریان ثابتی جهت اتصال به دستگاه های حساس برآورد می نماید .

موتور برق در مدل A معادل ۴۴۰ سی سی cc است که باعت می شود موتور در ساعات کار حدود 8 ساعت کمتر زیر فشار باشد و روغن بخار نشود یا به اصطلاح روغن کم نکند و باعث میشود طول عمر بالاتری موتور داشته باشد.

  • تک فاز
  • میزان صدا بر اساس DB 60 دسیبل
  • ولتاژ خروجی 220v
  • دارای چرخ
  • تعداد خروجی برق 2 عدد
  • سایر ویژگی ها آچار شمع دفترچه راهنما دوشاخ 

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی هیوندای HG9650-A

نام محصول

هیوندای

مدل محصول

HG9650-A

سوخت مصرفی

بنزین

توان

 6.5 کیلووات

آمپر خروجی DC

30.4 آمپر ، 12 ولت

ولتاژ خروجی

220 ولت

حجم موتور         

420 سی سی

قدرت موتور

14 اسب بخار

سیم پیچ

مس

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

78 کیلوگرم

تعداد فاز

1

سیستم راه اندازی

الکتریک استارت

نوع سیستم خنک کننده

هوا

کارکرد با تمام توان

7 ساعت 

کارکرد با یک دوم توان       

10 ساعت           

دارای سیستم

AVR

تعداد خروجی

2

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

کره جنوبی


موتور برق نویگیتور مدل NG8990E

موتور برق نویگیتور مدل NG8990E

موتور برق نویگیتور مدل NG8990E سری جدید محصولات نویگیتور، محصول مشترک با کمپانی فیرمن است که بسیار مدرن طراحی شده است دارای خروجی 6.5 کیلووات است و جزء موتور برق های کم صدا است.

از این موتور برق می توان بیشتر در مناطقی که هنوز به شبکه برق رسانی مجهز نشده اند استفاده کرد و علاوه بر مصارف خانگی می توان در مصارف کشاورزی نیز استفاده کرد و کف کش هایی با توان 2 اسب را راه اندازی کرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد موتور برق نویگیتور مدل NG8990E که از دیگر موتور برق های موجود داخل بازار جدا می کند، برنامه زمان بندی آن است که شما می توانید تنظیم کنید موتور برق چند ساعت کار کند و به صورت اتومات از کار متوقف شود، این ویژگی بیشتر در طول شب مناسب است که شما با تنظیم کردن موتور برق به خیالی راحت به رختخواب بروید.

موتور برق بنزینی نویگیتور یکی از سرسخت ترین رقبای موتور برق های ژاپنی در حال حاضر است که توانسته با ارائه کیفیتی بسیار خاص و استفاده از دانش فنی روز ، خود را در سطح برندهای برتر جهان حفظ کند.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل NG8990E

مدل

NG8990E

توان خروجی

6.5 کیلووات

موتور

تک سیلندر- 4 زمانه

سیستم استارت

هندلی - استارتی

مخزن

25 لیتر

ساعت کارکرد

11.5 ساعت

وزن

103 کیلو گرم


موتور برق بنزینی سنسی مدل SC8000E

موتور برق بنزینی سنسی مدل SC8000E

موتور برق های سنسی دارای بهترین نوع طراحی بدنه هستند که باعث می شود در برابر ضربات مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و کنترل پنل آن در برابر نفوذ آب و گردو خاک مقاوم باشد و از طرفی دارای باک های سوخت بسیار بزرگ هستند که ساعت های طولانی موتور برق می تواند به کار خود ادامه دهد و برای کارکرد دایم به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل شود.

کمپانی چینی سنسی یکی از مطرح ترین کمپانی های چینی تولید کننده دیزل ژنراتور، موتور دیزل، پمپ آب، قطعات یدکی و به ویژه موتور برق های گازوییلی و بنزینی در سایز های کوچک و متوسط است که در سال 1990 در کشور چین شروع به کار کرد.

مشخصات فنی موتور برق سنسی مدل SC8000E

موتوربرق سنسی مدل SC8000 با خروجی 7 کیلو وات علاوه بر مصارف خانگی و کشاورزی، می توان در ساختمان سازی استفاده کرد و وسایلی نظیر بالابر ساختمانی یا بتونیر که معمولا الکتروموتور با توان 13 اسب بسته می شوند، بکار انداخت و استفاده کرد بدون آنکه موتوربرق زیر فشار قرار بگیرد، از نکات جالب موتور برق SC8000 می توان به میزان صدای تولیدی بسیار کم آن اشاره کرد که 65 دسی بل است و آلودگی صوتی کمی ایجاد می کند.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی سنسی مدل  SC8000E

نام محصول

سنسی

سوخت مصرفی

بنزین

قدرت خروجی

7 کیلووات

ولتاژ خروجی DC

۱۲ ولت

حجم موتور

420 سی سی

قدرت موتور

13 اسب بخار

ظرفیت باک

25

سیم پیچ

مس

ابعاد

725*545*580 

چرخ

دارد

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر

وزن دستگاه

88 کیلوگرم

تعداد فاز

1

تعداد خروجی

3

سیستم راه اندازی

دستی , الکتریکی              

ظرفیت روغن

1.1 لیتر

میزان صدا

65 دسی بل

نوع سیستم خنک کننده

هوا خنک

توضیحات بیشتر

دسته و چرخ جهت حمل و نقل و جا به جایی آسان

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق بنزینی گرین پاور کمپانی گرین پاور با بیش از ۱۰ سال تحقیق و توسعه، سرانجام توانستیم بر حل معمای جهانی در مورد سوزاندن گاز در محفظه احتراق موتورهای سیلندر پیستونی با راندمان و قابلیت اطمینان بالا پیروز گردیم.

در حال حاظر تولید موتور برق های بنزینی و دیزلی، سالانه در حدود ۵۰ میلیون دستگاه در جهان است. هدف ما در گام نخست رسیدن به ۱۰ درصد از سهم بازار با فروش موتور برق گازسوز شهری یا مایع است. بدیهی است با توجه با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه گاز شهری جهان در ایران، می توان به رقمی بالاتر از ۵۰ درصد سهم بازار کشورمان دست یافت.

موتور برق بنزینی گرین پاور GR7500-AT

موتور برق بنزینی گرین پاور GR7500-AT

موتور برق اتوماتیک گرین پاور GR7500-AT از سری محصولات موتور برق گرین پاور بنزینی با توان حداکثر ۶۵۰۰ وات و توان نامی ۶۰۰۰ وات است .

استارت دستگاه اتوماتیک به همراه یک عدد تابلو ATS است. که در حالت اتوماتیک ۲۵ آمپر خروجی میدهد.

سیستم جرقه موتور برق از نوع مگنت است ، ساعت کارکرد جهت نگهداری دستگاه و حجم روغن آن ۱/۱ لیتر است .

این موتور برق بنزینی دارای تنظیم کننده ولتاژ AVR بوده که جریان ثابتی جهت اتصال به دستگاه های حساس برآورد می نماید .

همچنین سیستم دارای سیستم روغن بوده که به هنگام کمبود روغن از روشن شدن دستگاه جلوگیری نماید .

مشخصات موتور برق بنرینی اتوماتیک گرین پاور GR7500-AT

سیم پیچ ژنراتور کاملا از مس قطور با کیفیت بالا تولید گردیده است .

موتور برق گرین پاور GR7500-AT برای مصارف ذیل کاربرد دارد.

  • کولرهای آبی و کولرهای گازی اسپیلت تا ۳۲۰۰۰
  • شرکت های دارای روشنایی و کامپیوتر ۱۵ الی ۲۰ دستگاه
  • ویلاها و منازل مسکونی دارای پمپ آبیاری و کشاورزی و پمپ چاه تا ۳HP ، یخچال ، کولر آبی
  • یخچالهای مغازه ها یا رستورانها
  • هیات ها و مساجد برای پشتیبانی روشنایی و سیستم صوتی نظیر اکو و یا آمپلی فایر
  • دستگاههای جوشکاری از نوع اینورتری و بالابرهای ساختمانی
  • کلا مصارف زیر ۲۷ آمپر
برند

گرین پاور

نوع سوخت

بنزین

خنک کننده

هوا

نوع موتور

تک سیلندر

توان

6.5 کیلووات

قدرت موتور

15 اسب بخار

تعداد فاز

تک فاز

نوع استارت

اتوماتیک
استارت الکتریکی
دستی

میزان صدا

68 دسیبل

آمپر

27 آمپر


مشخصات موتور برق بنزینی آگرو مدل AG8000E

مشخصات موتور برق بنزینی آگرو مدل AG8000E

موتور برق های آگرو با وجود قیمت پایین تر، همانند موتور برق های هم رده خود از متریال و آلیاژ با کیفیتی ساخته شده است و از موتور چهارزمانه با سیم پیچ تمام مس در درون خود با نوع سوخت احتراق بنزین بهره می برد و دارای سیستم تثبیت کننده ولتاژ (AVR ) برای تثیبت ولتاژ است و از جانبی با وزنی بسیار  کم و چرخ های همراه آن قابلیت جابه جایی راحت تری دارد.

موتوربرق های آگرو محصولی از برند معروف و چینی آگرو است که در کارخانه کمپانی بزرگ ویما تولید می شود و جزو موتوربرق های باکیفیت چینی به شمار رود که توانسته است با رعایت استاندارهای کیفی بالا جای خود را در بازار جهانی باز کند.

ویژگی های موتور برق بنزینی آگرو

از دیگر نقاط قوت انواع موتور برق های آگرو صدای تولیدی بسیار کم (50-60 هرتز ) و باک های بزرگ و سیستم استارت هندلی/استارتی است که در بازه زمانی طولانی تری نیاز به سوخت گیری مجدد دارد و گزینه ای مناسب برای افرادی که به دنبال یک موتور برق کم صدا برای خانه، ویلا یا کارگاه خود هستند است.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی آگرو مدل AG8000E

نام محصول

آگرو

مدل محصول

AG8000E

سوخت مصرفی

بنزین

توان

6 کیلووات

حداکثر توان

6.5 کیلووات

قدرت موتور

  8اسب بخار

ولتاژ خروجی

230 تا 220 ولت

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

آمپر خروجی

27 آمپر

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

85 کیلوگرم

تعداد فاز

1

تعداد خروجی

2

سیستم استارت

بنزینی- استارتی   

نوع سیستم خنک کننده

هوا

میزان صدا

78 دسی بل

دارای سیستم

AVR

چرخ و دسته

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


مشخصات موتور برق راتو مدل 9500 WHB

مشخصات موتور برق راتو مدل 9500 WHB

موتور برق راتو مدل 9500 برای مسافرت و طبیعت گردی مناسب است. این نوع موتور برق کیفی چهار زمانه دارای توان 7 کیلووات و سیستم هندلی و دستی ،تک فاز و مدت زمان کارکرد 11 ساعت است.

موتور برق های راتو به سبب مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته راتو و بهره مندی از تکنولوژی روز در خط تولید با استانداری های کیفی بسیار بالا تولید و وارد بازار می شوند و از کیفیت عالی برخوردار هستند و جزو موتور برق های درجه یک چینی به شمار می روند.

کمپانی راتو، یکی از بزرگترین هلدینگ های چینی فعال در حوزه صنعت است که برا اساس آخرین آمار جزوه 50 شرکت سودآور چینی به شمار می رود و در عرصه های مختلفی از جمله صنایع هوشمند، موتورهای دیزلی، موتورهای بنزنی، موتور سیکلت و دینامیک فعالیت دارد و سالانه بیش از 80 هزار تجهیزات و 3 میلیون موتور تولید می کند.

کمپانی راتو در بازار صنعت و کشاورزی ایران نیز نامی آشنایی است و به عنوان برند چینی درجه یک با محصولاتی باکیفیت بالا شناخته می شود که توانسته است جای پای خود را در بازار ایران باز کند و رضایت مشتریان را به دست آورد.

مدل (کاتالوگ)

مشخصات موتور برق کیفی راتو مدل راتو 9500

نام محصول

راتو

تعداد فاز

تک فاز

ولتاژ خروجی

 230 ولت

نوع موتور

تک سیلندر چهارزمانه

نوع سوخت

بنزین

سرعت موتور

3000 دور

توان

7 کیلووات

نوع استارت

الکتریکی

مدت زمان کارکرد

11 ساعت

قدرت موتور

15 اسب بخار

ابعاد

۸۳۶×۵۸۰×۵۸۰ میلیمتر

نوع سیستم خنک کننده

هوای خنک

نوع سیم پیچ

مس

تعداد خروجی ها

دو عدد

وزن دستگاه

93.5 کیلوگرم

فرکانس

50 Hz

ظرفیت سوخت

25 لیتر

میزان صدا بر اساس DB

74 دسی بل

تعداد خروجی

2

دارای

AVR , سیستم هوشمند کمبود روغن

چرخ

ندارد

ساخت کشور

چین


مشخصات فنی موتور برق بنزینی دیانا مدل RZ-10600 EW

مشخصات فنی موتور برق بنزینی دیانا مدل RZ-10600 EW

موتور برق دیانا مدل RZ-10600EW از لحاظ کارایی و کیفیت در کلاس مناسبی قرار دارد در دسته سایز کوچک موتور برق شرکت دیانا diana قرار می گیرد.

این دستگاه برای راه اندازی تعدادی از وسایل خانه مانند تلویزیون، یخچال و چند روشنایی و فروشگاه ها برای راه اندازی و روشن نگه داشتن تعدادی روشنایی و دستگاه کارت خوان و کامپیوتر مناسب است.

از این موتور برق بنزینی می توان برای مصارف صنعتی و تجهیزات دارای الکتروموتور و دستگاه های جوش و دریل، و بالابر و .. نیز استفاده نمود، از این جهت موتور برقی مناسب برای صنعت ساختمان سازی است.

این موتور برق دارای AVR یا همان رگولاتور ولتاژ است.

معرفی موتور برق برای کولر گازی 36000

توان مورد نیاز برای راه اندازی کولر گازی تا قدرت 36000 به علاوه چند لوازم برقی کم مصرف مانند لامپ، لپ تاپ ، شارژر و ... 8 کیلو وات است. البته همانطور که گفته شد این اعداد تقریبی هستند و باید دقیق تر محاسبه شود.

برای گرفتن مشاوره رایگان با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

موتور برق بنزینی دیانا مدل RZ-10600EW دارای سیم پیچ تمام مس بوده و جنس بدنه موتور برق از آلومینیوم است. 

کمپانی دیانا Diana، یک کمپانی فعال و نام آشنای چینی است که سابقه ای طولانی در زمینه تولید ابزارآلات کشاورزی از جمله موتور پمپ دیانا، کارواش دیانا، سمپاش دیانا، علف تراش دیانا ، الکترو پمپ دیانا، کلتیواتور دیانا، موتور برق بنزینی و دیزلی دیانا و دیزل ژنراتور دیانا دارد.

یکی از مهمترین تولیدات کمپانی دیانا Diana موتور برق های دیزلی و بنزینی آن است که در بازار ایران به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت منطقی آن بسیار پرطرفدار است و همیشه جزء انتخاب های اول خریداران موتور برق بوده است. 

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-10600 EW

نام محصول

دیانا

مدل محصول

DN-10600 EW

سوخت مصرفی

بنزین

توان

8 کیلووات

حداکثر توان

10 کیلووات

حجم موتور

459 سی سی

ولتاژ خروجی

230 ولت

آمپر خروجی

 37 آمپر

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر

وزن دستگاه

102 کیلوگرم

تعداد فاز

1

دارای

استارت + باطری + چرخ

نوع سیستم خنک کننده

هوا

دارای سیستم

AVR

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق بنزینی استارتی دوو مدل GDA11050E

موتور برق بنزینی استارتی دوو مدل GDA11050E

این موتور برق مجهز به سوئیج استارت جهت آسوده روشن شدن توسط کاربر دارد

ظرفیت مخزن بنزین موتور برق ۷۵۰۰ وات دوو ۲۵ لیتر است که بر مبنای میزان خروجی انرژی این دستگاه، مصرف ساعت کار آن متفاوت است

ظرفیت مخزن روغن دستگاه مولد برق بنزینی استارتی دوو ۱٫۱ لیتر است.

نوع استارت ژنرانور برق بنزینی ۷۵۰۰ وات دوو الکتریکی با سوئیچ است.

مولد برق ۷۵۰۰ وات استارتی دوو مجهز به سیستم AVR نیز است

موتور برق بنزینی دوو DAEWOO یکی از برند های معروف ساخت کشور کره است. که توانسته محصولات با کیفیت و خود را در سراسر جهان عرضه کند.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA11050E

مدل دستگاه : GDA11050E

حداکثر توان خروجی : 7900 وات

توان خروجی کاری : 7500 وات

حجم موتور : 457 سی سی

ظرفیت مخزن روغن : 1.1 لیتر

ظرفیت باک بنزین : 25 لیتر

استارت : الکتریکی با سوئیچ

سنسور روغن دارد

چرخ و دسته دارد

AVR : دارد

ساخت : چین 


مشخصات فنی موتور برق بنزینی کیپور مدل KGE12e

مشخصات فنی موتور برق بنزینی کیپور مدل KGE12e

موتور برق کیپور مدل KGE12E یکی از انواع موتور برق بنزینی با کیفیت بالا در بازار است. با به کار بردن تکنولوژی تثبیت ولتاژ  اتوماتیک (AVR) که جهت ثابت کردن خروجی برق می‌باشد، این امکان را در این موتورها فراهم می‌نماید که بتوان از آن برای هر نوع دستگاهی اعم از مکانیکی و الکترونیکی فوق حساس مانند تلویزیون، یخچال، گیرنده دیجیتال، کامپیوتر،سرور،  روشنایی و .. استفاده کرد. در ادامه به ویژگی های این مدل از موتوربرق کیپور اشاره خواهیم کرد.

موتور استارت الکتریکی روان

  • AVR ( ولتاژ رگولاتر اتوماتیک ) جدید جهت تنظیم هر چه بیشتر برق خروجی
  • مکانیزم هشدار و در سطح پائین روغن و خاموش کردن اضطراری موتور ژنراتور
  • موتور قابل تعمیر با استحکام بالا

این موتور برق برای راه اندازی تعدادی از وسایل خانه مانند تلویزیون، یخچال و چند روشنایی و فروشگاه ها برای راه اندازی و روشن نگه داشتن تعدادی روشنایی و دستگاه کارت خوان و کامپیوتر مناسب است. همچنین در کارگاه ها و مزارع نیز برای مصارف نیمه سنگین کاربرد دارد.

موتور برق کیپور (Kipor) از جمله ژنراتورهای با کیفیت و امکانات جانبی مناسب و با قیمت مقرون به صرفه است. امروزه موتور برق ها به دلیل تأمین انرژی برق موردنیاز از جمله دستگاه های پرکاربرد است.

مشخصات فنی موتور برق بنزینی کیپور مدل KGE12e

  • حداکثر توان خروجی8500 وات
  • توان اسمی 7600 وات
  • تک فاز
  • مخزن سوخت با گنجایش 25 لیتر
  • 5 ساعت کارکرد مداوم با مخزن پر
  • کم سر و صدا
  • ولتاژ V 220
  • فرکانس 50 Hz
  • بالاترین جریان A 39
  • حجم موتور 688 cc
  • موتور تک سیلندر هوا خنک 4 زمانه
  • ظرفیت مخزن سوخت L 25
  • ابعاد 760×600×910
  • سوخت بنزین بدون سرب
  • وزن Kg 161
  • سیستم استارت دستی و الکتریکی

موتور برق بنزینی پوتر مدل potere PT14000VES

موتور برق بنزینی پوتر مدل potere PT14000VES

 موتور برق بنزینی پوتر مدل potere PT14000VES با قدرت و توان بالا امکان رضایت را برای مشتریان فراهم ساخته است.

موتور برق پوتر با پیش ‌بینی سطوح مختلف از نیاز کاربران در تیپ ‌های گوناگون برای توان دهی های متنوع طراحی‌ شده اند. کمپانی پوتر خیلی ‌خوب توانسته ‌است برای هر نوع نیازی یک مدل موتور برق توانمند و با کیفیت طراحی کند.

ماشین ‌آلات طراحی‌ شده کمپانی پوتر سطح فنی و توانمندی بالایی دارند. در عین ‌حال از جایگاه کیفی مناسبی برخوردار هستند. پوتر در این سال ‌های کوتاه از فعالیت جدی خود توانسته ‌است تا سطح استانداردهای ( CE و GS) را کسب کند.

موتور برق پوتر کمپانی فعال چینی است که فعالیت خود در سال 1996 در کشور چین شروع کرده است و امروزه عمده فعالیت این شرکت در حوزه تولید موتورآلات صنعتی و کشاورزی از جمله موتور برق های بنزینی، موتورهای بنزینی، پمپ کفکش و موتور پمپ آب است.

 موتور برق پوتر مدل  PT14000VES دارای ولتاژ خروجی DC | 12 ولت , ولتاژ خروجی AC | 220 ولت برای دیدن مشخصات فنی  بیشتر به جدول زیر مراجعه نمایید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق پوتر مدل PT14000VES

نام محصول

پوتر

مدل محصول

PT14000VES

سوخت مصرفی

بنزین

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

توان ماکسیمم

7 کیلو وات

حدااکثر توان

8

ولتاژ خروجی

220 ولت

آمپر خروجی

31.5

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

آمپر DC

8.3 آمپر

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

55 کیلوگرم

باطری

دارد

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

تعداد فاز

1

تعداد خروجی

2

سیستم راه اندازی

هندلی - استارتی

تنظیم کننده دور موتور

دارد

سنسور سطح روغن

دارد

دور موتور

3000 RPM

نوع سیستم خنک کننده

هوا

قدرت موتور تعداد سیلندر

13 اسب بخار تک سیلندر

قدرت خروجی ژنراتور

6500 وات

فرکانس

50 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق بنزینی فیرمن مدل FIRMAN ECO 10990E

موتور برق بنزینی فیرمن مدل FIRMAN ECO 10990E

موتور برق بنزینی فیرمن مدل ECO 10990E توان 8.5 کیلو وات یا 8500 وات با خروجی تک فاز است حداکثر توان خروجی این مدل 8 کیلو وات است، سیستم استارت این موتور برق به صورت دستی و الکتریکی بوده و نوع سوخت آن بنزین است، از ویژگی این مدل می توان به داشتن چرخ و دسته جهت حمل و نقل راحتر و داشتن سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک اشاره کرد،

این موتور برق برای مصارف خانگی جهت برق اضطراری ، باغی ، کارگاهی ، ساختمانی و صنعتی مناسب بوده و با استفاده از این موتور برق شما می توانید پمپ آب چاه عمیق ، یخچال فروشگاهی ، دستگاه جوش 250 آمپر ، کولر گازی 32000 ، بتونیر ، بالابر و غیره استفاده کنید.

شرکت فیرمن برندی متعلق به گروه بزرگ صنعتی (Sinomach) sumec است که یک هلدینگ بزرگ بین المللی در زمینه مهندسی، بازرگانی ، سرمایه گذاری و تولید است و شرکت فیرمن به طور اختصاصی در زمینه تولید موتور برق های بنزینی فعالیت می کند و در طی 17 سال گذشته توانسته است نزدیک 10 میلیون موتور برق به بازار های جهانی صادر کند. طی سالیان متمادی شرکت فیرمن تامین کننده موتور برق های دو کمپانی عظیم و نام آشنای دنیا یعنیRidgid و Kohlerبوده است اما در دهه اخیر این کمپانی تصمیم گرفت تا محصولات خود را به طور اختصاصی با برند فیرمن وارد بازار کند.

مشخصات فنی موتور برق بنزینی فیرمن مدل FIRMAN ECO 10990E

  • سیستم استارت دستی و الکتریکی
  • دارای موتور تک سیلندر
  • سیستم هوا خنک
  • نوع سوخت بنزین
  • دارای سه پورت خروجی
  • دارای چرخ و دسته
  • تک فاز
  • سیم پیچی مس
  • مناسب برای مصارف باغ ، خانگی ، صنعتی ، ساختمانی
مدل فیرمن 10990E
توان 8.5 KW
حداکثر توان 9 KW
مدل موتور 10990E
نوع موتور تک سیلندر چهار زمانه
قدرت موتور 12 اسب بخار
حجم موتور 480 cc
حجم روغن 1.4 L
تعداد فاز تکفاز / سه فاز
ولتاژ 380 - 230 ولت
جریان خروجی 38.6 A
سیستم خنک کننده هوا
سیستم راه اندازی هندلی / استارتی
مخزن سوخت 25 L
مصرف سوخت 3.5 L/h
کارکرد مداوم 8 ساعت
میزان صدا 72 db
فرکانس 50 هرتز
وزن  Kg 109
ابعاد mm 720*575*585

 برای کسب اطلاعات بیشتر راجع آموزش راه اندازی موتور برق بنزینی به مقاله مراجعه کنید.


مشخصات فنی موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525-A

مشخصات فنی موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525-A

موتور برق هیوندای مدل HG8525A موتور برق های هیوندای با لایسنس هیوندای کره جنوبی تولید شده همچنین موتور برق های این کمپانی با توان ۸.۵ کیلو وات KW فوق از سری محصولات بنزین سوز هیوندای با توان حداکثر ۸۵۰۰ وات W و توان نامی ۸۰۰۰ است.

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525A

موتور برق بنزینی هیوندای دارای یک عدد باطری battery ، سیستم جرقه از نوع مگنت Magnet type ignition system ، حجم روغن آن ۱/۱ لیتر است. این دستگاه دارای نمایگشر دیجیتال ساعت ، و استارت الکتریکی و ولتاژ و فرکانس voltage and frequency نیر می‌ باشد. همچنین دارای تنظیم کننده ولتاژ AVR بوده که جریان ثابتی جهت اتصال به دستگاه های حساس برآورد می نماید .

موتور برق در مدل A معادل ۴۴۰ سی سی cc است که باعت می شود موتور در ساعات کار حدود 8 ساعت کمتر زیر فشار باشد و روغن بخار نشود یا به اصطلاح روغن کم نکند و باعث میشود طول عمر بالاتری موتور داشته باشد.

  • تک فاز
  • میزان صدا بر اساس DB 70 دسیبل
  • ولتاژ خروجی 220v
  • تعداد خروجی برق 2 عدد
  • سایر ویژگی ها آچار شمع دفترچه راهنما دوشاخ دارای چرخ

مدل (کاتالوگ)

موتور برق بنزینی هیوندای HG8525-A

نام محصول

هیوندای

مدل محصول

HG8525-A

سوخت مصرفی

بنزین

توان

8.5 کیلو وات

حجم موتور

458 سی سی

ولتاژ خروجی

230 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

سیم پیچ

مس

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

91 کیلوگرم

تعداد فاز

1

سیستم راه اندازی

الکتریک استارت

چرخ و دسته

دارد

نوع سیستم خنک کننده

هوا

کارکرد با تمام توان

7 ساعت 

کارکرد با یک دوم توان       

10 ساعت           

دارای

سنسور روغن و باطری

ابعاد

۷۰x۵۱x۶۸ سانتی‌متر

تعداد خروجی

2

دارای سیستم

AVR

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

کره جنوبی


موتور برق بنزینی جیانگ دونگ مدل  JIANG DONG JD-8500-THEBT 

موتور برق بنزینی جیانگ دونگ مدل  JIANG DONG JD-8500-THEBT 

موتور برق 8500 وات بنزینی جیانگ دانگ، با توان 8.5 کیلو وات دارای سیستم خنک کننده هوا و سوخت مصرفی بنزین استکه یکی از پر فروش ترین محصولات در حال حاضر است. سیم پیچ آن تمام مس هست.

موتور برق جیانگ دانگ JD-8500-THEBT ، با توان ۸٫۵ کیلو وات دارای سیستم خنک کننده هوا و سوخت مصرفی بنزین است که یکی از پر فروش ترین محصولات در حال حاضر است. سیم پیچ آن تمام مس هست. این مدل موتور برق جیانگ دانگ در دو مدل تکفاز و سه فاز موجود است و دارای خروجی برق ۳۷ آمپر است که برای دو واحد مسکونی کوچک و یا یک واحد مسکونی بزرگ کاملا مناسب است و از آن می توان برای مصارف کارگاه های کوچک و اداره جات و مطب ها می تواند بسیار مناسب باشد.

کمپانی جیانگ یکی از قدیمی ترین برندهای چینی تولید کننده ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در جهان است که بیش از شش دهه فعالیت درخشان در این حوزه به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که به سراغ محصولی با کیفیت بالا و با پشتیبانی قدرتمند از کمپانی دارای ریشه و اصالت آمده اید.

مشخصات فنی موتور برق جیانگ دانگ بنزینی مدل  JD-8500-THEBT

  • نحوه روشن شدن : دکمه استارت |  Start Key
  • موتور چهار زمانه تک فاز | OHV Forced Air –Cooled, 4 stroke
  • دو پورت خروجی | 2 output port
  • سیستم خنک کننده هوا خنک | Air Cooling System
  • باتری  Optional
  •  سیم پیچ تمام مس | 100% Copper
  • سیستم AVR تنظیم کننده ولتاژ خازنی
  • ژنراتور بدون زغال | BrushLess
  • ویژگی ها و متعلقات : بنزینی - استارت - باطری - دو چرخ - دسته - سه فاز

مدل (کاتالوگ)

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD-8500-THEBT

نام محصول

جیانگ دانگ

مدل محصول

JD-8500-THEBT

توان دائم(KW)

7.5 کیلووات

توان ماکسیمم

8.5کیلووات

جریان خروجی

38.25 آمپر

آمپر

8.4 آمپر

دور موتور

3000 RMP

ظرفیت مخزن سوخت

25 لیتر

ولتاژ

230 ولت

تعداد فاز

سه فاز

تعداد خروجی

2

حجم موتور

440 سی سی

فرکانس

50 هرتز

باطری

دارد

جنس سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

تثبیت کننده ولتاژ

AVR دارد

سنسور سطح روغن

دارد

نوع موتور

تک سیلندر- 4 زمانه

سوخت مصرفی

بنزین

سیستم خنک کننده

هوا خنک

سیستم راه اندازی

هندلی- استارتی

میزان صدا

73 دسیبل

ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)

(860*620*650) میلیمتر

وزن

180 کیلوگرم

کشور سازنده

چین (china)


برای خرید انواع موتور برق و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.

شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ – ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴

همچنین بخوانید
پمپ‌ آب خانگی در دسته پمپ‌های پرمصرف قرار دارد. با توجه به افزایش روز افزون ساختمان‌های بلند و برج‌ها، استفاده از پمپ‌ها جهت پمپاژ و انتقال آب گسترش یافته است. بنابراین مشکلات سیم پیچی الکتروموتور پمپ آب بسیار است. ساختار الکتروموتور ها بسیار ساده است و مهم ترین بخش آنها سیم پیچی آنها میباشد که استفاده از سیم مسی مرغوب میتواند بازدهی آنها را افزایش دهد. در این مقاله صفر تا صد آن را بررسی میکنیم.
در این مقاله قصد داریم علت یکسره شدن پمپ آب را مورد بررسی قرار دهیم. اگر با این مشکل مواجه شدید و به دنبال رفع آن هستید این مطلب را مطالعه کنید.
پمپ آب خانگی نقش به سزایی در فشار آب در استفاده روزمره دارد و یکی از پر کاربرد ترین ابزار های مورد استفاده امروزی در خانه است. دمای این ابزار پرکاربرد گاهی بیش از اندازه بالا می‌رود و می‌تواند مشکلات بسیاری را برای افراد به وجود آورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی علت های داغ شدن پمپ آب خانگی و راهکار های رفع آن بپردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.
در این مقاله به معرفی انواع کارواش صنعتی و کاربرد های آن اشاره میکنیم پس با ما همراه باشید. کارواش های صنعتی دستگاهی پر کاربرد هستند. که برای شستشوی سطوح و اشیا کثیف یا آلوده، مانند، وسایل نقلیه و سطوح بتنی، نمای ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: