شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

انواع کارواش صنعتی

کارواش های صنعتی دستگاهی پر کاربرد هستند. که برای شستشوی سطوح و اشیا کثیف یا آلوده، مانند، وسایل نقلیه و سطوح بتنی، نمای ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها با استفاده از فشار بالای آب خروجی، به راحتی می‌توانند آلاینده‌ها را از سطوح گوناگون از بین ببرند. کارواش صنعتی معمولا از چند قسمت تشکیل شده اند که در ادامه به انواع آن ها اشاره میکنیم:


در ادامه خواهید دید:

انواع کارواش صنعتی بر اساس کاربرد

ویژگی های مهم دستگاه کارواش

سیستم محافظت کارواش صنعتی

اجزاء تشکیل دهنده کارواش صنعتی

انواع کارواش ها بر اساس دمای آب

انواع بهترین کارواش های بازار ایران


انواع کارواش بر اساس کاربرد

انواع کارواش صنعتی بر اساس کاربرد

در این بخش، به بررسی کاربردهای مختلف کارواش صنعتی در صنایع مختلف خواهیم پرداخت. این کاربردها شامل تمیزکردن خودروها و وسایل نقلیه، تمیزکردن تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، تمیزکردن سطوح دیوار و سقف، تمیزکردن مخازن و صفحات فلزی، و تمیزکردن سطوح بتنی و سنگی می‌شوند.

ویژگی های مهم دستگاه کارواش

کارواش ها بر اساس قدرت موتور و کارکرد آن هر کدام دارای ویژگی های زیر هستند:

تنظیم فشار کارواش

دارای قابلیت تنظیم فشار دستگاه متناسب با نوع آلاینده و جنس سطوح

چرخ

دارای چرخ های روان و قابلیت جابجایی و حمل آسان

سیستم محافظ

داشتن سیستم محافظ به منظور افزایش عمر مفید دستگاه و حفاظت از پمپ

سیستم گرمکن

در برخی از مدل های کارواش سیستم گرمکن وجود دارد.


برای دیدن مقاله راهنمای خرید کارواش صنعتی روی لینک کلیک کنید.


سیستم محافظت کارواش صنعتی

این دستگاه های صنعتی با داشتن امکانات بیشتر باعث افزایش طول عمر دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی میشوند.

سیستم خاموش کن خودکار

در زمانی که دستگاه روشن بوده و از آن استفاده نمی شود سیستم خاموش کن خودکار فعال شده و از استهلاک پمپ ممانعت به عمل می‌آورد. 

سیستم قطع خودکار

قطع خودکار از کاربردی ترین سیستم محافظتی واترجت به حساب آید و نقش مهمی در حافظت از پمپ دستگاه ایفا می‌کند. زمانی که ماشه رها شده و خروج آب متوقف می‌شود این سیستم با قطع عملکرد پمپ مانع از اعمال فشار به آن شده و از استهلاک جلوگیری می‌نماید.

تانکر ذخیره آب

در زمانی که فشار ورودی آب کم می شود، تانکر ذخیره نقش موثری در حفاظت از پمپ و افزایش عمر مفید دستگاه ایفا می‌کند.


اجزاء تشکیل دهنده کارواش صنعتی

اجزاء تشکیل دهنده کارواش صنعتی

اجزای یک کارواش صنعتی شامل موارد زیر هستند:

  • موتور
  • نازل
  • پمپ
  • شلنگ
  • فیلتر آب ورودی
  • لنس و تفنگی

انواع کارواش ها بر اساس دمای آب

دستگاه های کارواش صنعتی به منظور سهولت و تسریع در فرآیند حذف  آلاینده های چسبناک و روغنی، علاوه بر آب سرد به سیستم گرمکن نیز تجهیز شده اند و امکان افزایش دمای آب خروجی را برای کاربر فراهم نموده است. دستگاه های کارواش آب گرم در مقایسه با انوع آب سرد به علت وجود سیستم گرمکن دارای ابعاد، وزن و هزینه بالاتری هستند.


برای دیدن مقاله تفاوت کارواش صنعتی و خانگی روی لینک کلیک کنید.


انواع بهترین کارواش های صنعتی بازار ایران

انواع بهترین کارواش های صنعتی بازار ایران

کارواش ها یکی محصولات پر مصرفی هستند. که در اکثر صنایع های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند:

کارواش دیانا، کارواش خانگی و صنعتی دیانا مدل های مختلفی دارند این نوع کارواش ها از لحاظ ساختار موتور و توان فشار و دبی (آبدهی) آب خروجی در سطح بالایی قرار دارند. کارواش خانگی به و کاربر تنها باید یکبار با نحوه راه اندازی آن آشنا گردد. 

کارواش کارچر، در سراسر دنیا بسیار باکیفیت طراحی شده به وسیله این کمپانی در دنیا زبان‌زد خاص و عام می‌باشد. کارواش و یا واترجت در مدل‌های مختلف و کاربری‌های بسیار متنوعی طراحی می‌گردد.

کارواش هیوندای یک دستگاه شستشوی خودرو و سایر سطوح است که توسط شرکت هیوندای تولید می‌شود. این کارواش‌ها با استفاده از آب و محلول شوینده، خودروها را تمیز و براق می‌کنند.

شرکت تکنو پمپ یک شرکت ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید انواع کارواش های صنعتی و خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های مدرن و استانداردهای بین‌المللی، محصولات با کیفیت و قابلیت‌های مناسب ارائه دهد.

کارواش ها با پمپ فشار قوی مخصوص کارواش، آب را با فشار خیلی بالا انتقال می دهند.که در نتیجه باعث کاهش شدید آب میگردد.

کارواش AMC به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب، یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین محصولات نظافت در بازار ایران است.

کارواش اسپیکو SPC، دستگاه های واتر جت و کارواش یکی از محصولاتی است که در اطراف ما بسیار  به کار برده می شوند. این دستگاه ها به شکل های مختلفی به کار می روند و نقش مهمی را بازی می کنند.

کارواش میشلن ساخت کشور ایتالیا است. از پمپ کارواش برای شستشوی ماشین و لوله ها و مخازن استفاده می گردد. شرکت میشلین دارای 9 مرکز تحقیقاتی و 117 شرکت تولیدی در سرتاسر دنیا تعدادی زیادی محصول با کیفیت طراحی و تولید می نماید. انواع پمپ های این شرکت به صورت زیر است.

شرکت کارواش پمپاک ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات شستشوی خودرو در جهان است. این شرکت در طی سالیان متمادی، با ارائه محصولات با کیفیت و استفاده از تکنولوژی‌های جدید، موفق به جذب بازارهای جدید و گسترش کسب و کار خود شده است.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد. برای خرید یا راهنمایی بیشتر در این زمینه با کارشناسان آبادیزل که تجربه بالایی دارند. تماس بگیرید.


برای خرید و مشاوره در مورد انواع کارواش صنعتی با ما تماس بگیرید. شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ - ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴


همچنین بخوانید
ما در این مقاله‌ به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد و معایب و مزایای ژنراتورهای ذغالی و براشلس را به خوبی برای شما بررسی خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: